|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Járműipar | Értékesítési rekorddal indította centenáriumi évét a BMW Group
JÁRMŰIPAR
BMW: Értékesítési rekorddal indította centenáriumi évét a BMW Group
2016-02-16 10:30 | BMW
Világszerte átadott 152 879 darab négykerekűjével a BMW Group története eddigi legeredményesebb januárját könyvelhette el idén. Miközben a BMW és a MINI eladásai külön-külön is jelentős mértékben gyarapodtak, a vállalatcsoport Ázsiában és az öreg kontinensen is közel kétszámjegyű növekedést ért el. Miután 2015-ben fennállása eddigi legsikeresebb esztendejét érte el, a BMW Group a 2016-os évet is rekord szintű értékesítési eredménnyel nyitotta: a vállalatcsoport világszerte 152 879 darab BMW, MINI és Rolls-Royce modellt adott át ügyfeleinek idén januárban, ami 7,5 százalékkal szárnyalja túl az egy évvel korábbi eredményt. "Örömmel tapasztaljuk, hogy a 2015-ben látott folyamatos, hosszú távon fenntartható értékesítési növekedés 2016-ban is folytatódik. Annak ellenére, hogy eladásainkat nem egy piacon gazdasági akadályok nehezítik, optimistán tekintünk a vállalatcsoport centenáriumi esztendője elé: bízunk azon pozitív tendenciában, amely szerint idén újabb értékesítési fejlődést érünk el" - fogalmazott Dr. Ian Robertson, a BMW AG igazgatótanácsának globális értékesítésért és BMW-marketingért felelős tagja. 2016 januárjában nem kevesebb, mint 133 883 darab vadonatúj BMW modellt adott át ügyfeleinek a vállalat világszerte, ami 7,5 százalékkal több, mint a 2015 januárjában regisztrált érték. Eme jelentős értékesítési növekedés a bajor gyártó modellpalettájának szinte mindegyik sorozatát érinti. 12 324 eladott példánnyal a BMW 1-es sorozat 22,9 százalékos fejlődést, míg 14 308 átadott modellel a vadonatúj BMW X1 hatalmas, 60,4 százalékos gyarapodást ért el a centenáriumi év első hónapjában. A BMW 2-es Active és Gran Tourer modellből 8 249 darab kelt el ez idő alatt. A BMW X modellcsalád mindeközben továbbra is kimagasló népszerűségnek örvend: a BMW X3 eladásai 16,6 százalékkal (10 777 darab), míg a BMW X6 iránti kereslet 24,2 százalékkal nőtt (3 587 darab). A bajor gyártó zászlóshajója, a vadonatúj BMW 7-es sorozat iránt világszerte kiugró érdeklődés mutatkozik: csak januárban 3 392 modellt adott át ügyfeleinek a gyártó, amely 26,3 százalékkal szárnyalja túl a 2015 januárjában regisztrált értéket. Az év első hónapjában 1 255 darab BMW i modell talált gazdára. 2015-ben azonban nem csupán a BMW, de a MINI is története legeredményesebb esztendejét zárta, a pozitív trend pedig idén januárban még tovább folytatódott: a brit gyártó 18 867 MINI modellt adott át ügyfeleinek a világ minden pontján, amellyel fennállása legsikeresebb évkezdését és 8,6 százalékos növekedést ért el. Januárban kimagasló érdeklődés mutatkozott az ötajtós MINI iránt, amely az 5 783 átadott példánnyal 49,2 százalékos gyarapodással zárta az első hónapot. A vadonatúj MINI Clubman rendkívül erős debütálása az újévben is folytatódott: világszerte 2 300 új hatajtóst adott át ügyfeleinek a gyártó. A vállalatcsoport 61 737 BMW és MINI modellt értékesített Európában az év első hónapjában, ami az egy évvel korábbi számok tükrében nem kevesebb, mint 10,9 százalékos értékesítési növekedés. Mindeközben számos európai ország ugyancsak kétszámjegyű értékesítési növekedést könyvelhetett el: amíg Olaszországban az 5 907 eladott négykerekű 16,2 százalékos növekedésnek, addig Franciaországban az 5 273 eladott BMW és MINI modell 18,8 százalékos szárnyalásnak, a Spanyolországban átadott 4 417 autó pedig 25,5 százalékos fejlődésnek felel meg. Az öreg kontinens két legnagyobb piacán, Németországban és Nagy-Britanniában ugyancsak jelentős emelkedést regisztrált a vállalatcsoport: előbbiben 20 009 BMW és MINI modell (2,4 százalékos emelkedés), míg utóbbiban 9 453 négykerekű (2,3 százalékos gyarapodás) talált gazdára az év első hónapjában. Az Egyesült Államokra lecsapó rendkívüli időjárás januárban az újautó-értékesítésekre is nagymértékben rányomta a bélyegét, a BMW Group azonban nem kevesebb, mint 26 667 darab átadott BMW és MINI modellel mindössze 2,9 százalékos értékesítési csökkenést produkált itt az év első hónapjában. Mindeközben Kanadában 9,8 százalékos növekedést (2 280 darab átadott jármű), Mexikóban pedig 13 százalékos javulást (1 430 újautó-átadás) regisztrált a gyártó. A BMW Group idén januárban 59 522 darab vadonatúj BMW és MINI modellt adott át ügyfeleinek Ázsiában, ami 9,8 százalékos növekedésnek felel meg a 2015 első hónapjában tapasztalt számokhoz képest. Kínában 8,4 százalékkal (43 441 eladott jármű), Dél-Koreában 13,4 százalékkal (4 587 darabos értékesítés), Japánban pedig 19,3 százalékkal (3 833 átadott modell) emelkedtek az eladások az év első hónapjában. A BMW Motorrad ugyancsak kimagasló eredménnyel indította az újévet, az előző januári számokat 19,6 százalékkal múlva felül. A gyártó 7 488 darab robogót és motorkerékpárt adott át ügyfeleinek világszerte, amellyel a BMW Motorrad is fennállása legsikeresebb januári értékesítési eredményét könyvelhette el.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
E.ON | Airbnb | grill | olasz divat | gyerekszoba | Fóliázás | Bridgestone Tatabánya | elektromos kerékpár | család | sport | motor | játékpiac | lámpa | coaching | lakáskiadás | Olaszország | dekoráció | építőipar | jégkorong | emeletes ágy | informatikai eszközök | textíliák | méz | terasz
|
PARTNEREINK
|