|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | A MasterCard kutatása a Valentin-napi vásárlási szokásokról
KUTATÁS
MasterCard: A MasterCard kutatása a Valentin-napi vásárlási szokásokról
Országos | 2016-02-12 19:46 | LocalTime Budapest PR&Consultancy
Magyarországon a Valentin-naphoz köthető kártyás vásárlások 67 százalékát az éttermi költések teszik ki, míg a legkevesebb tranzakció a virág- és ékszerüzletekben történik (2-2%)-derült ki a MasterCard kutatásából. A "MasterCard Love Index" megállapításai több mint 200 ország vásárlási szokásairól adnak átfogó képet. Az index összeállításához hitel-, betéti és előre fizetett (prepaid) kártyák adatait vizsgálták 2013-ban, 2014-ben és 2015-ben, a február 11. és 14. közötti időszakban. A kutatás során nem csak a vásárlások nagyságát és az elköltött összegeket vették górcső alá, de a Valentin-naphoz köthető tranzakciók fajtáit is elemezték. A felmérés megállapította, hogy minden régióban nőtt a Valentin-naphoz köthető vásárlások száma 2013 és 2015 között, átlagosan 22 százalékkal. Az adatokból az is látszik, hogy az ajándékozás helyett sok esetben inkább közös élményeket keresnek a kártyabirtokosok. "Az, hogy hol lakunk, mindenképpen meghatározhatja a vásárlási szokásainkat és azt is, hogy milyen élményeket keresünk. A MasterCard Love Index bemutatja a globális és regionális vásárlási trendeket, így segíti a kereskedőket abban, hogy személyre szabott Valentin-napi ajánlatokkal készülhessenek" - mondta Eölyüs Endre, a MasterCard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. A tanulmányból az derült ki, hogy világszerte markáns különbségek lehetnek a Valentin-napi vásárlási szokásokban:
Az online vásárlás terjedése megállíthatatlan, akadhatnak mégis olyan helyzetek, amikor a fogyasztók szívesebben mennek el személyesen egy üzletbe, hogy kézbe vegyék, megtapintsák a megvásárolni kívánt terméket. A MasterCard kutatása szerint a Valentin-nap éppen ilyen alkalom, a szeretet kifejezésére szánt ajándékokat ugyanis inkább személyesen veszik meg a felhasználók világszerte. Hazánkban is jellemző ez a trend, 2015-ben a vásárlók 81 százaléka személyesen ment el az üzletekbe, míg 19 százalékuk vásárolt online.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
űrlap | Csorvási Gazdák | Légzésfigyelő pulzoximéter | Pakisztán | állásinterjú | hajgyógyászat | Gáz | elkóborolt kutyák | Jelenlét Ház | Máltai Szeretetszolgálat | Pesterzsébet | kerítés | home office | P&G | pedagógus | pályakezdő | DIGI | Rossmann | munkáltató | dekoráció | Mol | háztervezés | Pampers | takarmány
|
PARTNEREINK
|