|
|
|
|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | A Schneider Electric az OOH Valentin-napi kampánya
OUTDOOR/INDOOR
Schneider Electric: A Schneider Electric az OOH Valentin-napi kampánya
Külföld | 2016-02-12 17:30 | Morpho Communications
A Schneider Electric boldog Valentin-napot kíván a fenntarthatóság szerelmeseinek. Február 14-e alkalmából - ami a világ számos országában a szerelmesek ünnepe - a Schneider Electric, az energiamenedzsment és az automatizálás nemzetközi szakértője a környezetbarát és fenntartható épületek iránti szenvedélyét szeretné megosztani. Semmi sem fejezi ki jobban a bolygó iránti szeretetünket, mint egy környezettudatos létesítmény. Az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Ausztráliában és Franciaországban készített tanulmányok a zöld épületek jobb pénzügyi teljesítményéről számolnak be, így kijelenthetjük, hogy a magas szintű hatékonyságra és gazdaságos üzemeltetésre irányuló tervezés hozzájárul a nyereség növeléséhez. De mi a helyzet az emberek, az üzlet és a Föld együttes hasznával? Az Egyesült Államok környezettudatos építészeti egyesületének (Green Building Council) környezettudatos épületekre vonatkozó üzleti esettanulmánya szerint a kereskedelmi létesítmények bérlői egészségesebb belső környezet, valamint kedvezőbb és jobban működő közösségi kapcsolatok formájában profitálhatnak az öko épületekből. A Schneider Electric egyik partnere, a Genzyme Center, amely a világ egyik vezető biotechnológiai vállalata, egy korábbi jelentésében azt állapította meg, hogy a környezetbarát jellemzőknek köszönhetően az alkalmazottak elégedettebbek és eredményesebbek lettek: a betegállományban töltött idő 5%-kal csökkent, a munkatársak 88%-a az életminősége javulásáról számolt be, 72%-uk pedig éberebb és hatékonyabb lett. Ennél szebb Valentin-napi üzenetet nem is küldhet egy épülettulajdonos a bérlői számára! "Szakértőként és a Schneider Electric környezetbarát épületekkel foglalkozó csapatának tagjaként büszke vagyok arra, hogy a környezettudatos energiagazdálkodást elősegítő munkánk, amellyel az ügyfeleinket támogatjuk, egyben a bolygó iránt érzett tiszteletünket is egyértelműen kifejezi" - mondta Spilkó József, a Schneider Electric magyarországi leányvállalatának igazgatója.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
![]()
felület | Lidl | edzés | nyelvtanulás | gipsz | ’Az Év Honlapja 2025’ | glett | SPAR | játékpiac | padlófűtés | REGIO JÁTÉK | Rossmann | kineziológia | hirdetés | kazán | karácsony | 4iG Csoport | Nokia | okostelefon | Facebook | ingatlanértékesítés | 4iG | Ismerős Arcok Aréna-koncert | vérnyomás
|
|
PARTNEREINK
|