|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Nőtt a Twitter forgalma
E-BIZNISZ
![]()
Médiainfo: Nőtt a Twitter forgalma
Külföld | 2016-02-12 12:30 | N4b
Növelte forgalmát és csökkentette veszteségét a negyedik negyedévben a Twitter, megtorpant azonban a felhasználók számának növekedése. A negyedik negyedévben a Twitter Inc. 710 millió dollár bevételre tett szert, 48 százalékkal magasabbra az egy évvel korábbi 479 millió dollárnál. Az adó- és kamatfizetés, értékcsökkenés és amortizáció előtti (EBITDA) eredmény 191,4 millió dollár lett a negyedik negyedévben, 35 százalékkal magasabb a 2014 negyedik negyedévi 141,4 millió dollárnál. A harmadik negyedévben 142,1 millió dollár volt az EBITDA eredmény. A decemberrel zárt negyedévben a Twitter 90,2 millió dollár veszteséget szenvedett el, kisebbet az egy évvel korábbi 125,4 millió és a harmadik negyedévi 131,7 millió dollár veszteségnél. A Twittert reklámfelületként felhasználó ügyfelek száma 90 százalékkal 130 ezerre emelkedett a negyedévben. Az aktív felhasználók száma 9 százalékkal 320 millióra emelkedett a negyedik negyedévben az egy évvel korábbi 292 millióról. Ezen belül az Egyesült Államokban 3 százalékos, nemzetközi szinten pedig 11 százalékos volt a növekedés. Negyedéves összevetésben azonban a felhasználók számának növekedése megállt, az előző, harmadik negyedévben is 320 millió felhasználója volt a Twitternek. A 2016-os első negyedévre a Twitter 595-610 millió dolláros bevételt helyezett kilátásba, szemben a 627 millió dolláros piaci várakozással. A felhasználók számának csökkenését és a várakozásoktól elmaradó forgalmi előrejelzést a részvény árfolyamának gyengítésével "büntették" a befektetők: az árfolyam a szerdai tőzsdei zárást követően 13 százalékkal is lejjebb esett a tőzsdén kívüli kereskedelemben, a veszteség azonban később három százalékra mérséklődött. A Twitter alapító-vezérigazgatója Jack Dorsey változásokat jelentett be az üzenetmegosztó szolgáltatás struktúrájában: lehetővé teszik az üzenetek fontosság szerinti osztályozását, illetve az üzenetek nem időrendi, hanem egy bizonyos, a felhasználói preferenciákat figyelembe vevő algoritmus szerint átrendezett sorrendben jelennek majd meg a felhasználói felületen. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
lakásfelújítás | hőmérséklet | KunlunChem | retinol | társ | menstruáció | szivattyú | tudás | alumíniumkerítés | Knorr-Bremse | Játék | Centrál Színház | autódekoráció | párásító | inkontinencia | Vizelettartás | bőrápolás | kávékapszula | Liszt Ferenc Kamarazenekar | Iskolaszer | hajópadló | tartálykutatás | hegesztőpajzs | bónuszrendszer
![]() |
PARTNEREINK
|