SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Rendezvénymarketing? Beválik az out-of-home


Marketinginfo.hu: Rendezvénymarketing? Beválik az out-of-home
Külföld | 2016-02-02 12:30 | N4b



A Quebec City Magic Festival népszerűsítésére bűvészkedtek a hagyományos poszterekkel, majd összevont out-of-home + mobil nyereményjáték következett.


Az lg2 ügynökség a Quebec City Magic Festival megbízásának eleget téve meglehetősen furfangos módját találta ki annak, hogyan érdemes támogatni a rendezvényt. Számos plakátot helyeztek ki a kanadai város több pontján, amelyeken a járókelőket arra kérték, fotózzák le az okostelefonjukkal a poszteren látható fehér hátteret és a fekete kalapot. A bűvésztrükk csak ezután következett: a vaku hatására a telefonon már megjelent a plakát titkos üzenete, amely magát a rendezvényt reklámozta, de a szerencséseket ingyenjegyekkel is megjutalmazták.



Szintén a bűvészfesztivál népszerűsítését szolgálták azok a plakátok, poszterek, ahol egy bűvészpálcával találkozhattak a járókelők. Feladatuk csak egy egyszerű koppintás volt, amely után ugyanaz (?) a bűvész tizedmásodpercnyi különbséggel bukkant fel a hirdetőoszlopból, vagy a fali plakátok mögül.









TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!