SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | DM/Promóció | Ingyenes wifivel kedveskedik a dm a vásárlóknak


drogerie markt : Ingyenes wifivel kedveskedik a dm a vásárlóknak
Országos | 2016-02-01 13:30 | drogerie markt



A dm a drogériák piacán egyedülálló szolgáltatásával segíteni szeretné a vásárlóit a tájékozódásban, az információszerzésben, hogy a boltba betérőknek a vásárlás valóban élmény lehessen.

A dm a drogériák piacán egyedülálló módon új szolgáltatással kedveskedik vásárlóinak februártól: a drogéria valamennyi üzletében free wifi áll a boltba betérők rendelkezésére, hogy segítse a vásárlókat az információszerzésben. A free wifit egy órán át használhatják a boltokban a vásárlók.

A dm a drogériák piacán egyedülálló szolgáltatásával segíteni szeretné a vásárlóit a tájékozódásban, az információszerzésben, hogy a boltba betérőknek a vásárlás valóban élmény lehessen. A vásárlók egy órán át használhatják az ingyenes vezeték nélküli internetet.

A drogériahálózat hetven üzletében a tavalyi év végétől érhető el az ingyenes internet, az idei évtől pedig a drogéria valamennyi üzletére kiterjesztette a lehetőséget. Így miközben a vásárlók a kosarukat töltögetik, bármikor csatlakozhatnak a világhálóhoz, hogy ügyeiket intézzék, vagy akár a termékekről tájékozódhassanak, de a mobiljukkal a vásárlók akár azonnal belelapozhatnak a dm kiadványaiba is.

A drogéria folyamatosan monitorozza a rendszert annak érdekében, hogy a tényleges felhasználói szokások alapján szükség szerint továbbfejlesszék azt.

A dm sokat tesz azért, hogy minél jobban megismerje vásárlóit, azok igényeit, s minél több kapcsolatot ápoljon velük. Az internet és a közösségi média szerves részei a mindennapjainknak, ezért is fontos, hogy a dm kövesse az aktuális trendeket, és azokon a felületeken legyen jelen, ahol a vásárlói is. A drogéria több, mint 155 000 Facebook rajongóval osztja meg nap mint nap a márkával kapcsolatos híreket, újdonságokat, csaknem 6000 követőt ér el az Instagramon, Youtube csatornájára pedig több, mint 1000 fő iratkozott fel, a drogéria 56 bloggerrel áll kapcsolatban. A dm-nél továbbra is a vásárló áll középpontban, így az offline világban is nagy hangsúlyt kap a vásárlókkal való kapcsolattartás, ebben fontos szerepet kap az active beauty magazin.

A vásárlók szeretnek biztosra menni, a termékekről előzetesen az internetről minél több információt beszerezni, s tudatosan dönteni. A dm üzleteiben több szolgáltatás is a vásárlók kényelmét szolgálja: a dm üzleteket nagyítóval ellátott bevásárlókocsikkal szerelte fel a vállalat, a legtöbb boltban szájápolási center segít kiválasztani a vásárlónak leginkább megfelelő terméket, új értékesítési elemekkel forgalmazza a boltokban a dm az eddig is meglévő gyógyszereket, a dm-ben a vásárlók használhatják a L'Oreal Makeup genius applikációt is.

A minőség, a széles választék, a változatos kedvezmények, a drogéria társadalmi célú kezdeményezései és az active beauty törzsvásárlói program egyre több vásárlót vonzanak az dm üzleteibe, ahol az ár-érték arányban kiemelkedő dm saját márkás termékek is elérhetőek a tudatos vásárlók számára.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!