SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Üzlet | Borkereskedők lettek az év fiatal franchise vállalkozói


Borháló: Borkereskedők lettek az év fiatal franchise vállalkozói
Budapest | 2016-01-26 20:30 | Borháló



Szántó Kitti és Szántó Norbert, a Borhálló borkereskedés sashalmi boltjának tulajdonosai vehették át idén az év fiatal franchise vállalkozója díjat a Magyar Franchise Szövetségtől.

A két fiatal azt mondja, a hálózat támogatása nélkül sosem lettek volna borkereskedők, mert a hálózat garantálja a minőséget, és leveszi a vállukról a logisztikai és adminisztrációs terheket, így marad idejük a vevőkkel foglalkozni.

Szántó Kitti, és testvére Norbert lettek az év fiatal franchise vállalkozói a szakmai szövetség idei díjazottjai között. A 49 üzletet számláló Borháló Borkereskedés tagjaként nyitottak boltot 2014-ben Budapesten, a Veres Péter utcában. A végzettségük szerint bölcsész és agrármérnök fiatalok családi hitelből vágtak bele a vállalkozásba, ezt azóta már vissza is fizették. Azt mondják, a franchise rendszer nélkül nem tudnának avval foglalkozni, amit szeretnek.

"Nagy a konkurencia ebben a szakmában. Sokan hiszik azt, hogy egyedül tudják menedzselni egy borkereskedéssel járó összes feladatot, vagy egy egyszerű árakcióval érhetnek el sikereket, még a mi utcánkra is jut egy ilyen, ezért éles a verseny. Büszke vagyok arra, hogy a legjobb vásárlókat szolgálhatom ki a környéken. Öröm nekik ajánlani és eligazítani őket a borok világában" - mondja Norbert, aki szerint ebben a helyzetben a kiegyensúlyozott, állandó minőség a döntő, ezt pedig a Borháló biztosítja számukra. "A franchise nemcsak azt jelenti, hogy a központ nagy tételben, ezért jó áron vásárol, hanem azt is, hogy gondoskodik a borok rendszeres bevizsgálásáról, a friss palackozásról, és a szállításról, így a vevő mindig ugyanazt a minőséget kapja, és ez független boltként nem tudnánk megoldani" - mondja Norbert.

"Ezt a díjat nem a hálózat, hanem ők kapták, és nem is véletlenül" - mondja Elek Márton a Borháló ügyvezetője. Szerinte egy franchise rendszer biztos hátteret tud adni a kereskedőinek, de a tagoknak maguknak kell megállniuk a helyüket a piacon. Ehhez minden képzést és támogatást megkapnak, de az, hogy a sashalmi üzlet több mint 1000 vevővel tud közvetlenül emailben kommunikálni, az már a bolttulajdonosok érdeme. "Sok mindent meg tudunk tanítani a kereskedőinknek, de végső soron rajtuk múlik, hogy mennyire lesznek sikeresek. Ehhez közvetlenség, jó hozzáállás, kreativitás és vállalkozó szellem szükséges" - véli Elek Márton.

"A Borháló rendszerének köszönhetően nem kellett olyan dolgokkal foglalkoznunk, amihez nem értünk (logisztika, adminisztráció), és nem kellett a saját hibáinkból tanulnunk, így van energiánk az ügyfélkapcsolatokra. Hihetetlen, de 25 évesen a környék borkereskedői lettünk" - mondja Szántó Kitti. Sikerült jó kapcsolatot kiépíteniük az Erzsébetligeti Színházzal, amelynek minden rendezvényén beszállítók, és részt vesznek a kerület összes valamirevaló eseményén a nőnaptól a helyi klubok eseményein át a kertmozi megnyitójáig.

A boltban rendszeres kóstolókat tartanak olyan borászok részvételével, mint Lisicza Sándor, a Takler András, Mészáros Péter, Vincze Béla, Frittmann János, vagy Orbán Gergő. "Saját programjaink mellett a neves borászok személyes megjelenését nagyon fontosnak tartjuk, mert ez is azt bizonyítja, hogy Magyaroszágon lehet jó minőségű bort olyan áron forgalmazni, hogy az a hétköznapokon is kifizethető legyen" - mondja Szántó Kitti hozzátéve, hogy a borügyi edukációt szívügyének tekinti. "A legjobban az tesz boldoggá, ha hölgyek jönnek be hozzánk vásárolni, receptekhez, alkalmakhoz keresnek bort, és aztán beszámolnak róla, hogy a kifinomult vendégek is elégedettek voltak. Egy kicsit mi is hozzáteszünk a világ összboldogságához."







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!