|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Idegenforgalom | MOME-s hallgatók tervezik a Somlói borvidék kommunikációját
IDEGENFORGALOM
![]()
SODA: MOME-s hallgatók tervezik a Somlói borvidék kommunikációját
Balaton | 2016-01-26 15:30 | Clue PR
Hosszútávú fejlesztési projektet indít a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem és a Somlói borvidék. Az együttműködés célja a borvidék turisztikai vonzerejének növelése újszerű építészeti megoldások létrehozásával. Stratégiai keretmegállapodást kötött a Nagy-Somlói Borvidék Hegyközsége és Moholy-Nagy Művészeti Egyetem, amelynek értelmében az Építészeti Intézet és a Tervezőgrafika Tanszék hallgatói hosszútávon szerepet vállalnak a Somlói borvidék vizuális kommunikációjának megújításában. A projekt első fázisának célkitűzése olyan térbeli objektumokból álló vizuális irányítórendszer létrehozása, amely organikusan illeszkedik a Somló hegyre jellemző karakteres természeti környezethez, miközben újszerű, innovatív eszközökkel hívja fel a figyelemet a helyi látnivalókra és eligazítást nyújt a borvidékre látogató turistáknak. A hallgatók feladata az átfogó koncepció megfogalmazása, az egyes műtárgyak, építmények, vagy szobrok definiálása, és a tájékoztatási rendszer teljes grafikai formavilágának megtervezése. Az alkotómunkát irányító oktatók között az építész szakma olyan elismert tagjai taláhatók meg, mint Juhász Ákos, a MOME Építészeti Intézetének igazgatója, az Ybl Miklós-díjas Turányi Gábor, a Herendi Porcelánium tervezőmérnöke, vagy a Galyatető-kilátót és turistacentrumot újraálmodó Kovács Csaba és Vass-Eysen Áron, akik ezzel a munkájukkal 2015-ben elnyerték a Média Építészeti Díj legjobb épületének járó elismerést. A projekt integrálása az egyetem képzésébe pedagógiai szempontból is egyedülálló, mivel már az alapképzési ciklusában (BA1 és BA2 évfolyamok) tanuló hallgatók számára is megnyitja a lehetőséget egy saját elképzeléseikre épülő, komplex építészeti alkotás megvalósításában való közreműködésre. A résztvevők az Építészeti Intézet részéről 30 fő hallgató, 1 szakmai vezető, 5 oktató és 2 fő tervezőgrafikus hallgató. Az együttműködés keretében hét átfogó koncepció készül, amelyek közül az egyetem és a borvidék képviselőiből álló zsűri választja ki a később megvalósuló tervet. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
autódiagnosztika | elnök | külföldi vendégforgalom | Shell | Budapest Airport | Magyar Turisztikai Ügynökség | autószerviz | Hans Zimmer | Széchenyi István Egyetem | balatoni turisztikai szezon | Mol | Greenpeace | SPAR | Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér | Vetőmag Szövetség | OPUS TIGÁZ | KRQ | Diageo | alkoholfogyasztás | Gyereknap | párizsi Pompidou Központ | ANY Biztonsági Nyomda | Oroszország | MTÜ
![]() |
PARTNEREINK
|