|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Járműipar | Tavalyi sikerét ismételte meg a Mercedes-Benz
JÁRMŰIPAR
Mercedes-Benz Hungária: Tavalyi sikerét ismételte meg a Mercedes-Benz
Országos | 2016-01-26 08:30 | Mercedes-Benz Hungária
Idén is első helyen végzett a ClientFirst Consulting Kft. "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" megmérettetésén a Mercedes-Benz Hungária. A közép- és kisvállalatok között minden területen megtartotta vezető pozícióját, így a személyes, telefonos és elektronikus kategóriákban is az élen végzett. A Mercedes-Benz Hungária Kft. a tavalyi sikere után ismét minden kategóriában első helyen végzett a ClientFirst Consulting Kft. "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" elnevezésű felmérésében. A díjat azoknak a vállalatoknak ítélik oda, melyeknek ügyfélkiszolgálási teljesítménye a szigorú kritériumrendszer alapján a legmagasabb szintű a személyes, telefonos és elektronikus kategóriákban. Az állandó, rendkívül magas színvonalú kiszolgálás sikerességét és a vállalat ügyfélközpontúságát bizonyítja a Mercedes-Benz a versenyen elért sorozatos előkelő helyezéseivel. A cég egyik fontos alappillére a minőségi ügyfélkiszolgálás, melynek keretében az egyes ügyfelek kérdéseire, kéréseire és igényeire egyéni válaszokkal reagál, személyreszabott megoldásokat kínálva. A Mercedes-Benz Hungária Kft. mindig is kiemelt figyelmet fordított a korszerű és minőségi ügyfélkiszolgálásra, így a tavalyi évben többek között az ehhez kapcsolódó folyamatok fejlesztése mellett új munkaköröket hozott létre kereskedelmi hálózatában, mely pozíciókban dolgozók dedikáltan az ügyfélélmény legmagasabb szintű kiszolgálását támogatják. Továbbá a hatékonyabb ügyfélvisszajelzés érdekében a Mercedes-Benz Hungária Kft. bevezette az online ügyfélelégedettségi felmérést. A versenyben a különböző iparágakat képviselő hazai és külföldi szereplők egymással és más ágazatok képviselőivel kerülnek összehasonlításra. A ClientFirst Consulting Kft. 2009-ben alapított programjának és díjának célja a hazai ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése, illetve egy állandó benchmark létrehozása. Az idei felmérés során a próbavásárlások alkalmával több mint 1 500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot vizsgáltak, emellett pedig közel 6 500 ügyfél véleményét kérték ki az érintett cégek kiszolgálásáról. A felmérés során mintegy 210 000 kérdésre adtak választ az értékelés során, mely a vizsgált vállalatok rangsorának alapját adta.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
terasz | elektromos kerékpár | lakáskiadás | Fóliázás | Olaszország | méz | informatikai eszközök | Airbnb | játékpiac | dekoráció | emeletes ágy | jégkorong | motor | olasz divat | textíliák | grill | coaching | gyerekszoba | család | építőipar | Ajtó | lámpa | sport | Bridgestone Tatabánya
|
PARTNEREINK
|