SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Fenntarthatósági elismerések a Henkelnek


Henkel: Fenntarthatósági elismerések a Henkelnek
Külföld | 2016-01-25 19:30 | Henkel



2030-ra a Henkel célja, hogy működésének, termékeinek és szolgáltatásainak ökológiai lábnyomához képest megháromszorozza az előállított értéket.

A Henkel ismét szerepel a világ 100 legfenntarthatóbb vállalatát listázó indexben (Global 100 index), illetve az EcoVadis - vállalatok fenntarthatósági törekvéseit rangsoroló cég - arany szintű elismeréssel díjazta a konszern erőfeszítéseit. Henkel a RobecoSAM Silver Class díjat is kiérdemelte. "Ezek a kiváló eredmények is azt igazolják, hogy jó úton haladunk a fenntarthatósági stratégiánkkal" - mondta Uwe Bergmann, a Henkel fenntarthatósággal foglalkozó vezetője.

A Henkel ismét szerepel a Global 100 Index of Corporate Knights, torontói székhelyű média és befektetési tanácsadó cég listáján, amelyre a saját iparágukban, fenntarthatóság szempontjából legjobban teljesítő vállalatok kerülnek fel. A vállalatokat több mint 4600, két milliárd dollárnál nagyobb piaci kapitalizációjú cég közül választják ki.

Az "Együtt a fenntarthatóságért" kezdeményezés tagjaként a Henkel célja egy fenntarthatóbb ellátási lánc kialakítása, a vállalatot pedig ismét értékelte a nemzetközi fenntarthatósági minősítő intézet, az EcoVadis. A Henkel 2015 decemberében arany szintű elismerést kapott: a 73 pontos eredményével a vállalat jóval meghaladta 41,7 pontos átlagot, és a legjobban teljesítő két százalék között van mind a háztartási tisztítószerek, mind pedig a személyi higiéniás termékek kategóriájában, illetve az összes értékelt vállalathoz képest is.

Silver Class díjjal jutalmazták a Henkel fenntarthatósági tevékenységét a 2016-ös Fenntarthatósági Évkönyvben, amely a világ legfenntarthatóbb vállalatait ismerteti minden iparágban a RobecoSAM Vállalati Fenntarthatósági Értékelése alapján. Az értékelésben való részvételre a világ több mint háromezer legnagyobb vállalatát kérik fel minden évben, a Fenntarthatósági Évkönyvet pedig 2004 óta jelenteti meg a fenntartható befektetések specialistájának számító szervezet.

Ezek a díjak is igazolják a Henkel folyamatos erőfeszítéseit, hogy többet érjen el kevesebből, hiszen ez a vállalat fenntarthatósági stratégiájának központi eleme. 2030-ra a Henkel célja, hogy működésének, termékeinek és szolgáltatásainak ökológiai lábnyomához képest megháromszorozza az előállított értéket. A vállalat február 25-én hozza nyilvánosságra a legújabb fenntarthatósági riportját, amelyben beszámol a 2015-ig szóló, illetve a 2020-ra kitűzött céljairól.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!