|
|
|
|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Fenntarthatósági elismerések a Henkelnek
FELELŐSSÉG
Henkel: Fenntarthatósági elismerések a Henkelnek
Külföld | 2016-01-25 19:30 | Henkel
2030-ra a Henkel célja, hogy működésének, termékeinek és szolgáltatásainak ökológiai lábnyomához képest megháromszorozza az előállított értéket. A Henkel ismét szerepel a világ 100 legfenntarthatóbb vállalatát listázó indexben (Global 100 index), illetve az EcoVadis - vállalatok fenntarthatósági törekvéseit rangsoroló cég - arany szintű elismeréssel díjazta a konszern erőfeszítéseit. Henkel a RobecoSAM Silver Class díjat is kiérdemelte. "Ezek a kiváló eredmények is azt igazolják, hogy jó úton haladunk a fenntarthatósági stratégiánkkal" - mondta Uwe Bergmann, a Henkel fenntarthatósággal foglalkozó vezetője. A Henkel ismét szerepel a Global 100 Index of Corporate Knights, torontói székhelyű média és befektetési tanácsadó cég listáján, amelyre a saját iparágukban, fenntarthatóság szempontjából legjobban teljesítő vállalatok kerülnek fel. A vállalatokat több mint 4600, két milliárd dollárnál nagyobb piaci kapitalizációjú cég közül választják ki. Az "Együtt a fenntarthatóságért" kezdeményezés tagjaként a Henkel célja egy fenntarthatóbb ellátási lánc kialakítása, a vállalatot pedig ismét értékelte a nemzetközi fenntarthatósági minősítő intézet, az EcoVadis. A Henkel 2015 decemberében arany szintű elismerést kapott: a 73 pontos eredményével a vállalat jóval meghaladta 41,7 pontos átlagot, és a legjobban teljesítő két százalék között van mind a háztartási tisztítószerek, mind pedig a személyi higiéniás termékek kategóriájában, illetve az összes értékelt vállalathoz képest is. Silver Class díjjal jutalmazták a Henkel fenntarthatósági tevékenységét a 2016-ös Fenntarthatósági Évkönyvben, amely a világ legfenntarthatóbb vállalatait ismerteti minden iparágban a RobecoSAM Vállalati Fenntarthatósági Értékelése alapján. Az értékelésben való részvételre a világ több mint háromezer legnagyobb vállalatát kérik fel minden évben, a Fenntarthatósági Évkönyvet pedig 2004 óta jelenteti meg a fenntartható befektetések specialistájának számító szervezet. Ezek a díjak is igazolják a Henkel folyamatos erőfeszítéseit, hogy többet érjen el kevesebből, hiszen ez a vállalat fenntarthatósági stratégiájának központi eleme. 2030-ra a Henkel célja, hogy működésének, termékeinek és szolgáltatásainak ökológiai lábnyomához képest megháromszorozza az előállított értéket. A vállalat február 25-én hozza nyilvánosságra a legújabb fenntarthatósági riportját, amelyben beszámol a 2015-ig szóló, illetve a 2020-ra kitűzött céljairól.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
![]()
játszószőnyeg | Nokia | luxusipar | Facebook | Ökumenikus Segélyszervezet | 4iG Csoport | ’Az Év Honlapja 2025’ | áruszállítás | Adni Öröm! | SPAR | nyelvtanulás | horgászat | hirdetés | tűzhely | ingatlanértékesítés | Magyar cégvezetők | RÁBA Nyrt. | Az Év Honlapja 2025 | Magyar Máltai Szeretetszolgálat | kerítésépítés | kandalló | Rossmann | konyha | 4iG
|
|
PARTNEREINK
|