|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Újabb Twitter-Out of home integrált kampány
OUTDOOR/INDOOR
![]() ![]()
Marketinginfo.hu: Újabb Twitter-Out of home integrált kampány
Külföld | 2016-01-21 12:30 | N4b
Az Aviva biztosító a londoni Waterloon-n kérdezte arról az embereket, ki a jobb sofőr. A január második hetében futó out-of-home kampányban a londoniak arról szavazhattak, kit gondolnak jobb sofőrnek: nőket/férfiakat, a 60 év alattiakat/felettieket, vagy az apukákat/anyukákat. A voksolásban az állomáson kihelyezett szavazógombok segítettek, amelyek minden egyes szavazat után egy automatikus tweetet generáltak és a szavazás aktuális állása felbukkant a szavazógép mögötti digitális kivetítőn és az Egyesült Királyság számos egyéb vasúti csomópontján. A kampányt a Zenith Optimedia és a Liveposter koordinálta - írta a Pioneering OOH. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
étterem | autódekoráció | bőrápolás | inkontinencia | bónuszrendszer | KunlunChem | Iskolaszer | menstruáció | társ | alumíniumkerítés | párásító | hajópadló | tudás | Centrál Színház | Knorr-Bremse | Liszt Ferenc Kamarazenekar | tartálykutatás | hőmérséklet | lakásfelújítás | hegesztőpajzs | retinol | szivattyú | kávékapszula | Vizelettartás
![]() |
PARTNEREINK
|