SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Újabb Twitter-Out of home integrált kampány


Marketinginfo.hu: Újabb Twitter-Out of home integrált kampány
Külföld | 2016-01-21 12:30 | N4b



Az Aviva biztosító a londoni Waterloon-n kérdezte arról az embereket, ki a jobb sofőr.

A január második hetében futó out-of-home kampányban a londoniak arról szavazhattak, kit gondolnak jobb sofőrnek: nőket/férfiakat, a 60 év alattiakat/felettieket, vagy az apukákat/anyukákat. A voksolásban az állomáson kihelyezett szavazógombok segítettek, amelyek minden egyes szavazat után egy automatikus tweetet generáltak és a szavazás aktuális állása felbukkant a szavazógép mögötti digitális kivetítőn és az Egyesült Királyság számos egyéb vasúti csomópontján. A kampányt a Zenith Optimedia és a Liveposter koordinálta - írta a Pioneering OOH.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!