SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Járműipar | Ez az Y-generáció 10 kedvenc autómárkája


Marketinginfo.hu: Ez az Y-generáció 10 kedvenc autómárkája
2015-12-23 14:30 | N4b



A 18 és 35 év közötti németek körében még mindig esszenciális terméknek számítanak az autók.

Melyek az Y-generáció kedvenc autómárkái? Ezt vizsgálta egy kutatás - derül ki a W&V-n. A felmérést a GMK tanácsadócég készítette el.

Az eredmények szerit a korcsoport mindössze 3 százaléka használ olyan autómegosztó szolgáltatásokat, mint a Drive Now, vagy a Car2go, de ez még mindig jobb, mint az országos átlag (1,4%). Az Y-generációs 78 százaléka vélte úgy, hogy a saját autó vásárlása az egyik legfontosabb dolog, amire spórolhatnak. A nemzedék márkapreferenciája az alábbi:

1. Audi (27%)
2. BMW (17%)
3. Volkswagen (13%)
4. Mercedes-Benz (11%)
5. Ford, Opel, Porsche (4%)
6. Tesla, Lamborghini (2%)
7. Mini (1,5%)

Minimális eltérést mutattak csak a két nem preferenicái. Az Audi a férfiaknál és a nőknél egyaránt tetemes előnnyel nyert. De amíg a hölgyek inkább a Volkswagent, az Opelt és a Minit preferálják utána, addig a férfiak a BMW-t, a Porschét és a Teslát.

A felmérés során 1281 embert kérdeztek meg, az életkoruk 18-35 év volt.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!