SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | Az életkor meghatározó az online vásárláskor


Médiainfo: Az életkor meghatározó az online vásárláskor
2015-12-11 10:30 | N4b



Az amerikai vásárlók inkább táblagépen vásárolnak, mint okostelefonon, hacsak nem az Y-generáció tagjai - derül ki az IAB új tanulmányából.

Több mint 16 ezer amerikait kérdezett meg online vásárlási szokásairól a Prosper Insight az IAB megbízásából - közölte a warc. Az eredményekből kiderült, hogy a 18 és 34 év közöttiek a többi korcsoportnál nagyobb valószínűséggel vásárolnak az okostelefonjukon.

A teljes minta körében a táblagép bizonyult a legnépszerűbb online vásárló felületnek (35%), megelőzve a mobilt (28%), de a fiatalabb korcsoportnál fordított a sorrend (mobil: 43%, tablet 35%).

A 35-54 éves közönség viszont szívesebben használja a táblagépeket számos vásárláshoz köthető tevékenységre (tájékozódás a termékről, boltlokalizáció, nyitvatartási idő megnézése, árösszehasonlítás), és persze magára a vásárlásra (41%, ami több mint a minta átlagának számító 35%). A fiatalabbak a termékismertetőket is szívesebb olvassák mobilon (44%), mint az átlag (32%).

Az 55-64 évesek kétszer valószínűbb, hogy táblagépen vásárolnak, mint hogy okostelefonon (34%,15%). A 65 év felettiek körében pedig 26 és 11 százalék az arány.

"A különböző korcsoportok között szignifikáns eltérések vannak, ezeket minden vállalatnak figyelembe kell vennie" - mondta Anna Bager, az IAB alelnöke.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!