SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | Fókuszban a család


Vodafone: Fókuszban a család
Országos | 2015-11-20 16:30 | TKP Consulting



A Vodafone által a közelmúltban elvégzett felmérés többek között rámutatott arra, a családok igényei számos területen jelentősen különböznek az egyénekétől.

A Vodafone Magyarország lakossági szolgáltatásainak fejlesztésekor - az egyének igényei mellett - a családokra is kiemelten fókuszál, nyilatkozta Révész Balázs, a Vodafone Magyarország szegmens marketing igazgatója egy, a családok kommunikációs szokásairól tartott beszélgetésen. Mint elmondta, a Vodafone által a közelmúltban elvégzett felmérés szerint egyértelmű igény van az olyan, az egész család igényeinek megfelelő szolgáltatásokra, mint a közelmúltban bevezetett Vodafone Family.

A Vodafone az eddigieknél is jobban fog koncentrálni a digitális írástudás erősítésére, hogy a családok képessé váljanak kiküszöbölni a potenciális veszélyeket, és maximálisan ki tudják használni a telekommunikáció előnyeit, mondta Révész Balázs. A Vodafone ezért a jövőben még több olyan alkalmazást kíván a családok kezébe adni, amelyek lehetővé teszik a szülő számára a gyermekek internethasználatának felügyeletét, ugyanakkor élvezetes és izgalmas formában a gyermeket is megtanítják a felelős internethasználatra.

A Vodafone által a közelmúltban elvégzett felmérés többek között rámutatott arra, a családok igényei számos területen jelentősen különböznek az egyénekétől. Ezekre az igényekre válaszul született meg a Vodafone Family csomag. A kutatás ugyanakkor arra is rávilágított, hogy a családok egyre nagyobb hányada használja a mobilkommunikációs eszközöket a mindennapos családon belüli kapcsolattartásra, és arra is, hogy a családok mobil- és internethasználattal kapcsolatos szokásainak kialakítása során kulcsszerep hárul az anyákra.

A felmérés szerint jellemzően az édesanyák látják át jobban a különféle veszélyforrásokat, az anyukák döntik el, milyen mobileszközöket és mikor adjanak a gyermek kezébe, míg az apák általában a pénzügyi hátteret nyújtják, mondta Révész Balázs. A Vodafone kutatása megerősítette ugyanakkor, hogy a családok számára kiemelten fontos szempont, hogy a szülők és a gyermekek mindig elérjék egymást, beleértve azt is, hogy a gyerekek bármikor fel tudják hívni szüleiket.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!