|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | Fókuszban a család
KUTATÁS
![]()
Vodafone: Fókuszban a család
Országos | 2015-11-20 16:30 | TKP Consulting
A Vodafone által a közelmúltban elvégzett felmérés többek között rámutatott arra, a családok igényei számos területen jelentősen különböznek az egyénekétől. A Vodafone Magyarország lakossági szolgáltatásainak fejlesztésekor - az egyének igényei mellett - a családokra is kiemelten fókuszál, nyilatkozta Révész Balázs, a Vodafone Magyarország szegmens marketing igazgatója egy, a családok kommunikációs szokásairól tartott beszélgetésen. Mint elmondta, a Vodafone által a közelmúltban elvégzett felmérés szerint egyértelmű igény van az olyan, az egész család igényeinek megfelelő szolgáltatásokra, mint a közelmúltban bevezetett Vodafone Family. A Vodafone az eddigieknél is jobban fog koncentrálni a digitális írástudás erősítésére, hogy a családok képessé váljanak kiküszöbölni a potenciális veszélyeket, és maximálisan ki tudják használni a telekommunikáció előnyeit, mondta Révész Balázs. A Vodafone ezért a jövőben még több olyan alkalmazást kíván a családok kezébe adni, amelyek lehetővé teszik a szülő számára a gyermekek internethasználatának felügyeletét, ugyanakkor élvezetes és izgalmas formában a gyermeket is megtanítják a felelős internethasználatra. A Vodafone által a közelmúltban elvégzett felmérés többek között rámutatott arra, a családok igényei számos területen jelentősen különböznek az egyénekétől. Ezekre az igényekre válaszul született meg a Vodafone Family csomag. A kutatás ugyanakkor arra is rávilágított, hogy a családok egyre nagyobb hányada használja a mobilkommunikációs eszközöket a mindennapos családon belüli kapcsolattartásra, és arra is, hogy a családok mobil- és internethasználattal kapcsolatos szokásainak kialakítása során kulcsszerep hárul az anyákra. A felmérés szerint jellemzően az édesanyák látják át jobban a különféle veszélyforrásokat, az anyukák döntik el, milyen mobileszközöket és mikor adjanak a gyermek kezébe, míg az apák általában a pénzügyi hátteret nyújtják, mondta Révész Balázs. A Vodafone kutatása megerősítette ugyanakkor, hogy a családok számára kiemelten fontos szempont, hogy a szülők és a gyermekek mindig elérjék egymást, beleértve azt is, hogy a gyerekek bármikor fel tudják hívni szüleiket. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
lángos | minibár | napelem | esküvői ruha | mesterséges intelligencia | Liv Duna Medical Center | Liverpool FC | tárolás | Rolls-Royce | Gyógynövény | grillezés | Pepco | Lidl | nyakkendő | nyugtató | Turkish Airlines | disznóvágás | Turkish Technic | Carlsberg | SPAR | digitalizáció | akkumulátor | KRQ | szálloda
![]() |
PARTNEREINK
|