|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Internet | Több lesz a reklám az Instagramon
INTERNET
![]()
Médiainfo: Több lesz a reklám az Instagramon
Külföld | 2015-11-20 13:30 | N4b
A Facebook növelni akarja a hirdetések számát az Instagramon. A Facebook mára a világ második legnagyobb digitális reklámfelülete lett a Google után - adta hírül a JAPANTODAY. A vállalat most a videós hirdetésekből és 2012-ben 1 milliárd dollárért vásárolt Instagramból igyekszik bevétel növekedést előcsiholni. Az Instagramnak már több mint 400 millió olyan látogatója van, aki havonta legalább egyszer felmegy rá, míg a rivális Twitternek csak 300 millió. A Facebook lassan adagolta csak az instás hirdetéseket, nehogy elijessze a felhasználókat, de most többfele reklámformátumot is rájuk szabadít, pl. a hosszabb reklámfilmeket. Az új formátumoktól 250 millió dolláros pluszbevételt vár a cég. A vállalatok idén mintegy 600 millió dollárt költenek el az Instagramon, jövőre viszont ez a szám 1,5 milliárdra emelkedhet az eMarketer szerint. "Ha reklámozókkal, vagy ügynökségekkel beszélek, azt látom, hogy lázba hozza őket az Instagram" - mondja Debra Aho Williamson, az eMarketer elemzője. Ennek főleg az az oka, hogy a szakmában kész ténynek veszik, hogy a fiatalok egyre inkább lejönnek a Facebookról, és valami vizuálisan erősebb oldalt keresnek maguknak, olyasmit mint az Instagram. A Facebook hivatalosan nem hozta nyilvánosságra, hogy forgalma mekkora részét köszönheti az Instának. A vállalat mindenesetre rátett egy lapáttal az elemzői várakozásokra, a harmadik negyedévben ugyanis 4,5 milliárd dolláros forgalmat ért el. Több mint 1,5 milliárd ember van fent a Facebookon, ami 14 százalékkal több, mint egy évvel ezelőtt. Az oldalt napi rendszerességgel használók száma 17 százalékkal 1,1 milliárd főre nőtt. A legtöbben mobilon keresztül mennek fel a honlapra, és ezen a csatornán realizálódik a vállalat reklámbevételeinek 78 százaléka. A Facebook ugyan mind pénzügyi, mind felhasználószám tekintetében folyamatosan nőni tudott az elmúlt 3 év alatt, a gyarapodás mértéke folyamatosan csökken, ahogy egyre nagyobb a vállalat. Ez pedig új reklámtechnológiák irányába tereli őket. A Facebook egyre többet tesz annak érdekében, hogy versenyképes videónéző felületként álljon ki a YouTube ellen. Mark Zuckerberg szerint az oldal felhasználói már napi 8 milliárd videót néznek meg, ami az áprilisi 4 milliárd duplája (egy videó már akkor megnézettnek számít, ha 3 másodpercig futni hagyták). ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
nyugtató | lángos | Lidl | Elektromos autó | vérplazma | szupinált cipő | JBL | kenőmájas | szivattyú | Carlsberg | hűségpromóció | Liverpool FC | betonozás | lakásvásárlás | SPAR | esküvői ruha | evőeszköztartó | Gyógynövény | CEMACON | BioTechUSA | fogszabályzó | disznóvágás | téglagyár | személyszállítás
![]() |
PARTNEREINK
|