|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | Idén is elnyerte a HELL a MagyarBrands díjat
HIRDETŐ/MÁRKA
![]()
Hell Energy Magyarország Kft.: Idén is elnyerte a HELL a MagyarBrands díjat
Észak-Magyarország | 2015-11-16 11:30 | Hell Energy Magyarország Kft.
Az elmúlt évhez hasonlóan a HELL energiaital márka idén is elnyerte a MagyarBrands díjat. Az Európa legmodernebb gyárában készülő termék több mint öt éve piacvezető Magyarországon. A mára már világmárkává nőtt és több mint 40 országban forgalmazott HELL energiaital száz százalékban magyar tulajdonban van és hazai munkaerő alkalmazásával készül. A MagyarBrands Szakértői Bizottsága immár hatodik éve díjaz olyan magyar vonatkozású márkákat, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkban és határainkon kívül is. Objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, foglalkoztatás) és a független szakemberekből álló MagyarBrands Bizottság szubjektív döntése (reputáció, identitás) valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) alapján a HELL igazi magyar márkának számít, minőségi, üzleti és a fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték, hogy a TOP fogyasztói márka egyike legyen. A 2010-ben életre hívott MagyarBrands program legfőbb célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a hazai termékekre. Egyre több magyar fogyasztó számára fontos, hogy az általuk megvásárolt árukkal hozzájáruljanak a hazai vállalatok és ezzel Magyarország gazdaságának fejlődéséhez. A MagyarBrands hazai márkákat díjaz, melyek termékei, szolgáltatásai a hazai és nemzetközi piacon olyan értékeket képviselnek, amelyek a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget tanúsítják. "A HELL lokálpatrióta szemlélete közismert, termelését - a szikszói gyár 2011-es átadása óta - kizárólag Magyarországon, magyar munkaerő alkalmazásával állítja elő, kiszolgálva a hazai és jelentős export piacait is. A márka elkötelezett az állandó magas minőség és az innováció iránt, így tudja hazánk mellett számos más országban is megszerezni és megtartani piacvezető pozícióját. A MagyarBrands díj újabb elnyerése a HELL cégcsoport közös sikere, amiben a vállalat összes dolgozójának munkája benne van." - értékelte a díj elnyerését Pantl Péter, a HELL ENERGY Magyarország Kft. marketingigazgatója. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
személyszállítás | napszemüveg | tekercses kerítés | lakásvásárlás | hűségpromóció | lézeres szemműtét | haszongépjármű | szupinált cipő | konyhai munkalap | Szentendre | gyerekülés | Elektromos autó | téglagyár | fogszabályzó | JBL | szivattyú | vérplazma | CEMACON | Knorr-Bremse | REGIO JÁTÉK | SPAR | betonozás | evőeszköztartó | játékpiac
![]() |
PARTNEREINK
|