SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | A koreai weben támad az Estee Lauder


Marketinginfo.hu: A koreai weben támad az Estee Lauder
Külföld | 2015-11-06 15:30 | N4b



Az Estee Lauder részesedést vásárolt az dél-koreai, bőrápolási termékeket gyártó Have & Bét, hogy jobban kiaknázza az ország 600 millió dolláros szépségápolási online piacát.

Bevásárolta magát az Estee Lauder a dél-koreai online szépségápolási piacba - közölte az internet RETAILER. Nem hozták nyilvánosságra, hogy a cég pontosan mekkora részesedést vásárolt a Have & Be nevű szöuli kozmetikumgyártóból, amely több webáruházat is üzemeltet, pl. a Dr Jart+-t és a Do the Right Thinget.

A Have & Bét 2005-ben alapította Csinvuk Li dermatológus. A vállalat termékei 15 ország online és offline piacán vannak jelen, többek között az Amerikai Egyesült Államokban, ahol olyan oldalakon kaphatóak, mint a Sephora.com.

A kelet-ázsiai piacok, különösen Kína és Dél-Korea kiemelt terület az Estee Lauder számára. A június 50-án záruló 2015-ös pénzügyi évben a cég forgalmának 8 százaléka realizálódott a világhálón, de éves szinten így is 28 százalékkal tudtak nőni az online szektorban.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!