SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | A neten támad az Aldi


Marketinginfo.hu: A neten támad az Aldi
Külföld | 2015-10-27 14:29 | N4b



Az interneten próbálja beelőzni versenytársait jövőre az Aldi.

A borok mellett hamarosan speciális, nem-élelmiszer jellegű termékeket is árulni fog Nagy-Britanniában az interneten az Aldi - adta hírül a warc. A német diszkontlánc a házhozszállítás bevezetését is meglebegtette.

Néhány hete derült ki, hogy egyes borait az interneten is árulni fogja az Aldi Nagy-Britanniában, megcélozva a "befolyásos középosztályt", akik a brit kiskereskedelmi piac egyik legfontosabb demográfiai célcsoportjának számítanak.

Tavaly az Aldi 6,9 milliárd font forgalmat ért el Nagy-Britanniában, ami 30 százalékos éves szintű növekedést jelent. A lánc tavaly 54 boltot nyitott tavaly a szigetországban, idén pedig 65 üzlettel bővül az üzletcsalád.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!