SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | A 2016-os társadalmi célú kampány témája: a környezetvédelem


Médiaunió: A 2016-os társadalmi célú kampány témája: a környezetvédelem
Országos | 2015-10-26 19:28 | Médiaunió



A Médiaunió Alapítvány Kuratóriuma meghozta döntését, kiválasztotta a 2016-os év országos társadalmi célú kampányának témáját.

A Schmidt Mária vezette Kuratórium, melynek tagjai Csányi Sándor, Novák Péter, Rudolf Péter és Somody Imre egyhangúlag hozta meg döntését.

A Médiaunió Alapítvány 2015-ben megkezdett, az internet negatív és pozitív hatásairól szóló, a médiatudatosítást célzó kampány 2016. február végéig tart majd. A Kuratórium döntése nyomán azonban megkezdődtek a 2016-os társadalmi célú kampány előkészületei.

Schmidt Mária elmondta, "idén is rengeteg jó témajavaslat érkezett, a Kuratórium pedig parázs vitát folytatott, mielőtt meghozta döntését. Abban azonban mindannyian egyetértettünk, hogy a környezetvédelem ügye nem kap kellő figyelmet a médiában." A Médiaunió Alapítvány nyolcadik társadalmi célú kampányának témáját, a környezetvédelem ügyét Novák Péter javasolta. Mint mondta, "az Alapítvány az elmúlt években minden fontos társadalmi területtel foglalkozott az egészséges életmódtól a fogyatékos emberek integrációján át a médiatudatosságig, itt az idő, hogy végre a környezetvédelem ügye is előtérbe kerüljön."

Csányi Sándor a Médiaunió Alapítvány Kuratóriumának új tagja, aki Hankiss Elemér Tanár urat váltotta a kurátori székben, kifejezett örömét fejezte ki a téma kapcsán. "Az energiafogyasztás csökkentése, víztakarékosság, szemetelés" - sorolta a legfontosabb környezetvédelmi üzeneteket, melyekre a kampánynak fókuszálnia kell. Rudolf Péter és Somody Imre kuratóriumi tagok a fiatalok elérését szorgalmazták, mert az ő példamutatásuk az idősebb generációk viselkedésére is hatással van. A Kuratórium továbbra is hangsúlyozza, az egyéni cselekvésre kell felhívni a figyelmet, ahogy a Médiaunió Alapítvány jelmondata is mondja: "Rajtad is múlik!"

A kampány szakmai tartalmának kidolgozása érdekében a Médiaunió Alapítvány hamarosan kapcsolatba lép a témában érintett civil, non-profit, for-profit és állami szervezetekkel, ezt követően pedig (pro bono munkát kérve) hozzáfog a kampány kreatív munkálatainak kidolgozásához, illetve támogatók kereséséhez a kampány gyártási költségeinek fedezéséhez.

A Médiaunió Alapítvány kezdeményezésére a magyar médiatörténetben példátlan összefogásnak köszönhetően eddig évente több mint 200 médium ajánlott fel pro bono, évi félmilliárd forintnyi felületet a társadalmi célú kampány üzenetének hatékony eljuttatása érdekében. A Kuratórium 2016-ban is összefogásra kéri a magyar médiát.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!