|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | A 2016-os társadalmi célú kampány témája: a környezetvédelem
FELELŐSSÉG
![]()
Médiaunió: A 2016-os társadalmi célú kampány témája: a környezetvédelem
Országos | 2015-10-26 19:28 | Médiaunió
A Médiaunió Alapítvány Kuratóriuma meghozta döntését, kiválasztotta a 2016-os év országos társadalmi célú kampányának témáját. A Schmidt Mária vezette Kuratórium, melynek tagjai Csányi Sándor, Novák Péter, Rudolf Péter és Somody Imre egyhangúlag hozta meg döntését. A Médiaunió Alapítvány 2015-ben megkezdett, az internet negatív és pozitív hatásairól szóló, a médiatudatosítást célzó kampány 2016. február végéig tart majd. A Kuratórium döntése nyomán azonban megkezdődtek a 2016-os társadalmi célú kampány előkészületei. Schmidt Mária elmondta, "idén is rengeteg jó témajavaslat érkezett, a Kuratórium pedig parázs vitát folytatott, mielőtt meghozta döntését. Abban azonban mindannyian egyetértettünk, hogy a környezetvédelem ügye nem kap kellő figyelmet a médiában." A Médiaunió Alapítvány nyolcadik társadalmi célú kampányának témáját, a környezetvédelem ügyét Novák Péter javasolta. Mint mondta, "az Alapítvány az elmúlt években minden fontos társadalmi területtel foglalkozott az egészséges életmódtól a fogyatékos emberek integrációján át a médiatudatosságig, itt az idő, hogy végre a környezetvédelem ügye is előtérbe kerüljön." Csányi Sándor a Médiaunió Alapítvány Kuratóriumának új tagja, aki Hankiss Elemér Tanár urat váltotta a kurátori székben, kifejezett örömét fejezte ki a téma kapcsán. "Az energiafogyasztás csökkentése, víztakarékosság, szemetelés" - sorolta a legfontosabb környezetvédelmi üzeneteket, melyekre a kampánynak fókuszálnia kell. Rudolf Péter és Somody Imre kuratóriumi tagok a fiatalok elérését szorgalmazták, mert az ő példamutatásuk az idősebb generációk viselkedésére is hatással van. A Kuratórium továbbra is hangsúlyozza, az egyéni cselekvésre kell felhívni a figyelmet, ahogy a Médiaunió Alapítvány jelmondata is mondja: "Rajtad is múlik!" A kampány szakmai tartalmának kidolgozása érdekében a Médiaunió Alapítvány hamarosan kapcsolatba lép a témában érintett civil, non-profit, for-profit és állami szervezetekkel, ezt követően pedig (pro bono munkát kérve) hozzáfog a kampány kreatív munkálatainak kidolgozásához, illetve támogatók kereséséhez a kampány gyártási költségeinek fedezéséhez. A Médiaunió Alapítvány kezdeményezésére a magyar médiatörténetben példátlan összefogásnak köszönhetően eddig évente több mint 200 médium ajánlott fel pro bono, évi félmilliárd forintnyi felületet a társadalmi célú kampány üzenetének hatékony eljuttatása érdekében. A Kuratórium 2016-ban is összefogásra kéri a magyar médiát. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
szörp | Bad Kleinkirchheim | Kifli.hu | Varnus Xaver | pezsgő | Magyar Vöröskereszt | kert | szilveszter | Auchan | adomány | műfü | Rhoda Scott | fenntartható önkormányzat | magyarok | Palladio Orchestra | lemezhajlítás | fémipar | Virsli | utazás | karácsonyi különlegességek | édességek | karácsony | K&H | cafeteria
![]() |
PARTNEREINK
|