SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | Az Allianz ismét előrébb lépett a legjobb márkák ranglistáján


Allianz: Az Allianz ismét előrébb lépett a legjobb márkák ranglistáján
Külföld | 2015-10-19 20:30 | Allianz



Az Interbrand idei "Legjobb globális márkák" rangsorában az előző évhez képest 10 százalékkal, 8,5 milliárd USD-ra nőtt az Allianz márka értéke.

Ezzel a társaság az 54. helyre lépett előre a legjobb 100 nemzetközi márka között.

Az Allianz ismét javított pozícióján az Interbrand márkatanácsadó cég évenként megjelenő ranglistájában, amely a világ száz legértékesebb márkáit tartalmazza az adott évre vonatkozóan. Az idei Interbrand "Legjobb globális márkák" (Best Global Brands 2015) rangsorában egy pozíciót előrelépve 54. helyen végzett a társaság, a márkaértéke pedig 10 százalékkal nőtt 2014-hez képest.

Mióta az Allianz 2007-ben bekerült az Interbrand rangsorába, hatalmasat ugrott a 80. helyről az 54.-re, márka értéke pedig több mint kétszeresére nőtt, 4 milliárd amerikai dollárról 8,5 milliárdra.
Az Interbrand szerint az Allianz legfőbb erősségei: 85 millió ügyfele, 125 éves jelenléte a piacon, és megfelelő hozzáállása a digitalizációhoz.

"Az Allianz márka értéke ismét átlagon felül - 10 százalékkal - növekedett,. Ennek köszönhetően a legjobban teljesítő pénzügyi szolgáltatók közé tartozunk, ami megerősít minket abban, hogy sikeresen teljesítjük márkánk ígéretét" - mondta Christian Deuringer, az Allianz SE globális márka-menedzsment igazgatója. A 2015-ös rangsorban a leggyorsabban növekvő márkák a Facebook, az Apple, az Amazon, a Hermès és a Nissan.

Az Allianz célja az, hogy tovább erősítse márkáját, illetve hosszú távon a legerősebb fogyasztásicikk- és technológiai márkákhoz mérje magát. Deuringer szerint ennek kulcsa az ügyfélközpontú működés. "Olyan termékeket és megoldásokat kell kínálunk ügyfeleinknek, amelyeket tökéletesen igényeikre szabunk, ezáltal biztosítjuk számukra a pozitív ügyfélélményt" - hangsúlyozta.

Az Interbrand rangsor alapjául szolgáló márkaérték számításánál figyelembe veszik az adott márkával fémjelzett termékek és szolgáltatások pénzügyi eredményességét, a márka vásárlási döntésekben betöltött szerepét, valamint a márka tényleges erejét.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!