|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | Az Allianz ismét előrébb lépett a legjobb márkák ranglistáján
HIRDETŐ/MÁRKA
![]()
Allianz: Az Allianz ismét előrébb lépett a legjobb márkák ranglistáján
Külföld | 2015-10-19 20:30 | Allianz
Az Interbrand idei "Legjobb globális márkák" rangsorában az előző évhez képest 10 százalékkal, 8,5 milliárd USD-ra nőtt az Allianz márka értéke. Ezzel a társaság az 54. helyre lépett előre a legjobb 100 nemzetközi márka között. Az Allianz ismét javított pozícióján az Interbrand márkatanácsadó cég évenként megjelenő ranglistájában, amely a világ száz legértékesebb márkáit tartalmazza az adott évre vonatkozóan. Az idei Interbrand "Legjobb globális márkák" (Best Global Brands 2015) rangsorában egy pozíciót előrelépve 54. helyen végzett a társaság, a márkaértéke pedig 10 százalékkal nőtt 2014-hez képest. Mióta az Allianz 2007-ben bekerült az Interbrand rangsorába, hatalmasat ugrott a 80. helyről az 54.-re, márka értéke pedig több mint kétszeresére nőtt, 4 milliárd amerikai dollárról 8,5 milliárdra. Az Interbrand szerint az Allianz legfőbb erősségei: 85 millió ügyfele, 125 éves jelenléte a piacon, és megfelelő hozzáállása a digitalizációhoz. "Az Allianz márka értéke ismét átlagon felül - 10 százalékkal - növekedett,. Ennek köszönhetően a legjobban teljesítő pénzügyi szolgáltatók közé tartozunk, ami megerősít minket abban, hogy sikeresen teljesítjük márkánk ígéretét" - mondta Christian Deuringer, az Allianz SE globális márka-menedzsment igazgatója. A 2015-ös rangsorban a leggyorsabban növekvő márkák a Facebook, az Apple, az Amazon, a Hermès és a Nissan. Az Allianz célja az, hogy tovább erősítse márkáját, illetve hosszú távon a legerősebb fogyasztásicikk- és technológiai márkákhoz mérje magát. Deuringer szerint ennek kulcsa az ügyfélközpontú működés. "Olyan termékeket és megoldásokat kell kínálunk ügyfeleinknek, amelyeket tökéletesen igényeikre szabunk, ezáltal biztosítjuk számukra a pozitív ügyfélélményt" - hangsúlyozta. Az Interbrand rangsor alapjául szolgáló márkaérték számításánál figyelembe veszik az adott márkával fémjelzett termékek és szolgáltatások pénzügyi eredményességét, a márka vásárlási döntésekben betöltött szerepét, valamint a márka tényleges erejét. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
személyszállítás | SPAR | CEMACON | Lidl | hűségpromóció | téglagyár | BioTechUSA | gyerekülés | játékpiac | szivattyú | szupinált cipő | Szentendre | vérplazma | fogszabályzó | evőeszköztartó | lézeres szemműtét | kenőmájas | Elektromos autó | REGIO JÁTÉK | lakásvásárlás | disznóvágás | betonozás | haszongépjármű | JBL
![]() |
PARTNEREINK
|