|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Kampányt indul a kézmosás fontosságáról
FELELŐSSÉG
![]()
Aldi: Kampányt indul a kézmosás fontosságáról
Országos | 2015-10-15 12:29 | Solutions Communications Kft.
Egyhónapos kampányt indít kisiskolás gyerekeknek az ALDI és az UNICEF Magyarország a kézmosás fontosságáról. "Tiszta kéz és kész" néven közös akcióval hívja fel az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. és az UNICEF Magyarország a gyermekek figyelmét a tiszta ivóvíz értékére, a baktériumok és fertőzések jelentette veszélyekre, valamint az alapos és rendszeres kézmosás fontosságára a nemzetközi kézmosás világnapjától kezdve egy hónapon át. Az áruházlánc és a jótékonysági szervezet 2015. október 15-től kezdve közös felvilágosító programot indít, illetve az ALDI vásárlóinak is lehetővé teszi, hogy segítsenek az UNICEF-nek világszerte minél több gyermek számára tiszta ivóvizet biztosítani. A kézmosás világnapját 2008 óta tartjuk számon. Célja, hogy az embereket ösztönözze a higiéniai szabályok betartására, tudatosítsa a szappannal történő kézmosás kedvező hatásait a betegségek megelőzésében. Ebben az évben az ALDI egy speciális akció révén csatlakozik ehhez a kezdeményezéshez és egyrészt segít felhívni mindenki, elsősorban a gyermekek figyelmét a kézmosás fontosságára, másrészt vásárlóinak is lehetővé teszi azt, hogy adott higiéniai termékek megvásárlásakor meghatározott összeggel támogassák az UNICEF-et. Október 15-től az UNICEF önkéntesei az ALDI segítségével országszerte 10 iskola húsz osztályába látogatnak el. A trénerek az osztályfőnöki óra keretein belül játékos, interaktív formában mutatják be az első és második osztályosok számára a tiszta víz jelentőségét, a bacilusok okozta veszélyeket és közösen megtanulják a helyes kézmosást. A hat fővárosi és négy vidéki oktatási intézményben ezen felül a mosdókban csempematricákat helyeznek ki, amelyek szemléltetik, hogyan kell helyesen kezet mosni, illetve milyen bacilusok leselkednek a piszkos kezeken. Az ALDI továbbá minden iskola számára folyékony szappanból, illetve papíráruból álló tisztasági csomagokat is biztosít, amelyeket a gyerekek a mosdókban használhatnak. A felvilágosító program november 15-én ér véget. Az ALDI korábbi társadalmi felelősségvállalási programjaihoz hasonlóan ismét lehetőséget biztosít vásárlói számára, hogy aktívan segíthessék az UNICEF-et, hogy világszerte minél több gyermek számára biztosítsák a tiszta és egészséges ivóvizet. A vásárlók október 15-től két héten át összesen 15 különböző egészségügyi, higiéniai termék - így tisztítószerek, fogkrémek, szappanok, samponok - vásárlásával segíthetnek: ezeknek a termékeknek az árából az ALDI meghatározott összegeket juttat el az az UNICEF részére úgy, hogy a két hét alatt összegyűlt adományt saját erőből megduplázza. "Az ALDI mindig örömmel áll a karitatív, társadalmilag fontos kezdeményezések mellé, amelyek hozzájárulnak az emberek mindennapjainak, elsősorban a rászorulók életének megkönnyítéséhez. Most az UNICEF-fel közösen egy olyan felvilágosító és tájékoztató programot támogatunk, amely segíti a gyermekek tájékoztatását, a rendszeres és alapos kézmosás révén a betegségek, fertőzések elkerülését, miközben vásárlóinkkal közösen anyagi segítséget is nyújtunk a segélyszervezet munkájához" - mondja Székács Tibor, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója. "A szappannal történő kézmosás az egyik legolcsóbb, leghatékonyabb 'védőoltás' a vírusos betegségek ellen, az influenzától kezdve az eboláig. Nem csodafegyver, de olyan védelmet jelent, mely olcsó és azonnal hozzáférhető. Azáltal, hogy sokféle kórokozó ellen nyújt védelmet, a kézmosás rendszeressé válása több életet menthet meg, mint bármely oltóanyag vagy orvosi beavatkozás Az oktatás és a tájékoztatás kulcselem a fertőző betegségek megállításában és a higiéniai gyakorlatok elterjesztésében. Fontos lenne, hogy minden iskola rendelkezzen megfelelő mennyiségű szappannal, hiszen a fertőző betegségek itthon sem kímélik a gyerekeket. Szimplán azzal, hogy megtanítjuk a gyerekeket a kézmosás fontosságára, a hasmenéses megbetegedések kockázatát 40%-kal csökkenthetjük környezetükben"- mondja Danks Emese, az UNICEF Magyarország ügyvezető igazgatója. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
kutyák | Auchan | CV | fenntartható önkormányzat | Iskolaszer | K&H | lemezhajlítás | Rhoda Scott | macskák | Okostelefon | tudás | Magyar Vöröskereszt | álláskeresés | karácsony | fémipar | menstruáció | Varnus Xaver | telefontok | Virsli | pezsgő | táp | étterem | Játék | társ
![]() |
PARTNEREINK
|