SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Egészség hét indul az Auchan áruházakban


Auchan: Egészség hét indul az Auchan áruházakban
Országos | 2015-10-14 15:30 | HKstrategies



A tudatos táplálkozáshoz szükséges alapanyagok iránti megnövekedetett keresletre válaszul a vállalat folyamatosan szélesíti, és elérhető áron kínálja az egészséges termékekből álló kínálatát.

A magyar lakosság közel 10 százaléka érintett valamilyen táplálkozással összefüggő betegségben, mint például a glutén- és laktóz érzékenység vagy a cukorbetegség, és az érintettek száma évről évre nő. Az Auchan eddig is odafigyelt az egészséges élelmiszerek széles kínálatára, október 15-étől, csütörtöktől pedig Egészség hetet hirdet mind a 19 áruházában. A kezdeményezés fő célja, hogy népszerűsítse a vásárlók körében a speciális táplálkozási igényekre választ adó és egészséges termékeket, mind az élelmiszer intoleranciában szenvedők, mind pedig azok számára, akik egészségesebben próbálnak táplálkozni és szeretnék megelőzni a táplálékozással összefüggő betegségek kialakulását.

Az egészséges élelmiszereket a már mind a 19 hipermarketben kialakított "egészség szigeten" találhatják meg a vásárlók, ahol egyaránt kínálnak a kialakult betegségekre adott válaszként laktóz-, glutén-, cukormentes és diabetikus termékeket, illetve a akár bio termékeket is. Az egy területen történő elrendezés jelentősen lerövidíti a bevásárlási időt és átláthatóbbá válik a vásárlók számára, hogy milyen speciális termékekből válogathatnak, miközben a megújult választék akár egy kisebb szakáruház kínálatával is felveszi a versenyt. Az Egészség héten további termékekkel bővül a kínálat, ekkortól kapható többek között az új, alma-alapú, alacsony Glikémiás indexű édesítőszer, illetve akciós áron érhetőek el további népszerű termékek, mint például a kókuszvirág cukor és az eritritol.

Országszerte az Auchan áruházakban több mint 650 gluténmentes, 450 laktózmentes, mintegy 370 szójamentes, 230 diabetikus és 310 bio termék vásárolható meg. Az egészséges termékek közül az áruházlánc tapasztalatai szerint a glutén- és laktózmentes termékeket keresik leginkább, ezek közül is leggyakrabban a nyírfacukrot, a különböző vitamin tablettákat és a bio italokat. Mivel a vállalat egyik küldetése az, hogy a vásárlók életminőségét javítsa, így több mint 800 termék árát mérsékelték annak érdekében, hogy az érintett fogyasztókat segíteni tudják.

Az áruházlánc az egészséges táplálkozással kapcsolatos termékek kínálatának további bővítését tervezi, illetve az elkövetkező időkben még nagyobb figyelmet helyez a sportoláshoz szükséges és az ahhoz kapcsolható étrend kiegészítőkre és élelmiszerekre is. Mindezek mellett a jövőben megkülönböztető szerepet szánnak és kiemelten kezelik választékukban a fogyókúrával kapcsolatos termékeket, mint például a paleo élelmiszerek, és szélesítik a bio zöldség és gyümölcs kínálatot is.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!