|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Modern hulladékkezelési technológiát vezet be áruházaiban a Lid...
KERESKEDELEM
![]()
Lidl: Modern hulladékkezelési technológiát vezet be áruházaiban a Lidl
Országos | 2015-10-13 11:31 | Young & Partners
A Lidl Magyarország innovatív és felelős vállalatként 164 áruházából ez idáig 79 boltjában korszerűsítette hulladékkezelési eljárását. Az egész bolthálózatra kiterjedő környezetvédelmi beruházás eredményeképpen egyedülálló módon, a keletkezett hulladék 95%-át tudja már újrahasznosítani a vállalat. Az elmúlt két évben a Lidl folyamatosan modernizálta áruházaiban a hulladékkezelő berendezéseket, mely hatékonyabb újrahasznosítási eljárást tett lehetővé. Az áruházlánc 25-féle hulladéktípust különít el, a modern technológia bevezetésével ennek majdnem teljes egészét, 95%-át tudja már újrahasznosítani a vállalat. Ez az arány a 2014-es évet tekintve összesen 22 ezer tonna hulladékot jelent - melyből többek között 14300 tonna papír, 150 tonna PET, 1350 tonna fa, 500 tonna fólia és 3000 tonna zöldség-gyümölcs. A zöldségeket komposztálják vagy biogáz üzemekben dolgozzák fel, a fóliákból újrafóliát készítenek, a PET palackokból regranulátum előállítása után újra PET-et gyártanak. A jelenleg közel 800 millió forintba kerülő beruházás következtében a tömörített hulladék méretét a korábbi 1/4-ére tudja lecsökkenteni a vállalat. A fenntartható fejlődést szolgáló korszerű eljárás ezáltal nagymértékben mérsékeli a szállítási távolságot is. A kisebb kamionforgalomnak köszönhetően éves szinten több, mint 800.000 km-rel rövidebb így a fuvarozási út, mely egyben 165 tonnával kevesebb CO2 kibocsátást is jelent környezetünkre nézve. A zöld beruházást folytatja a Lidl Magyarország, a tervek szerint a 2016-os gazdasági év végére mind a 164 áruház esetében megtörténik a fejlesztés. Az áruházlánc fontosnak tartja a globális felmelegedés elleni harcot, ezzel is elkötelezve magát Magyarország fenntarthatósági prioritásai és a közelgő párizsi klímacsúcs céljai mellett. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
CEMACON | játékpiac | SPAR | hűségpromóció | fogszabályzó | konyhai munkalap | szupinált cipő | tekercses kerítés | lakásvásárlás | szivattyú | evőeszköztartó | lézeres szemműtét | személyszállítás | gyerekülés | téglagyár | vérplazma | betonozás | BioTechUSA | Elektromos autó | JBL | haszongépjármű | REGIO JÁTÉK | napszemüveg | Szentendre
![]() |
PARTNEREINK
|