SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Online is árul már borokat az Aldi Nagy-Britanniában


Marketinginfo.hu: Online is árul már borokat az Aldi Nagy-Britanniában
Külföld | 2015-10-09 09:28 | N4b



Az Aldi jövőre belép az online piacra Nagy-Britanniába, de első körben csak a borokat fogja a világhálón árulni. A lánc helyi leányvállalata így akarja megállítani nyeresége csökkenését.

Az Aldi is belép jövőre a brit online kereskedelmi piacra - írja az internet RETAILER. Első körben csak borokat árulnak majd a világhálón. A cég forgalma 31 százalékkal nőtt tavaly a szigetországban, a nyereségük viszont 4,1 százalékkal csökkent. Matthew Barnes, a brit részleg vezetője szerint egyelőre nem akarnak ételt is árulni az interneten.

Az Aldi és a szintén német Lidl sikerrel rázták fel a brit élelmiszerkereskedelmi piacot az elmúlt években. Gyors növekedésük kiélezett árháborút indított el, amiben a Tesco és a J. Sainsbury is felvette a kesztyűt.

Jelenleg az Aldi Nagy-Britannia hatodik legnagyobb élelmiszerüzlet-lánca, 5,6 százalékos piaci részesedéssel. A vállalat 598 boltot üzemeltet az országban, de 2022-re 1000 üzletet akarnak.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!