SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Média | 15 éves a UPC Direct


UPC: 15 éves a UPC Direct
Budapest | 2015-09-25 18:30 | WELL PR Agency



A UPC Direct márka idén ünnepli 15. évfordulóját. A UPC DTH S.à r.l tulajdonában lévő UPC Direct sikerét mi sem bizonyítja jobban, mint előfizetőinek száma, amely csak az elmúlt évben több mint 15 ezerrel bővült.

A siker egyik tényezője, hogy a vállalat megalakulása óta kiemelten fontosnak tartja a helyi igények alapján történő szolgáltatásfejlesztést valamint a csatornakínálat bővítését. Ennek köszönhetően piaci részesedése a vezeték nélküli televízió-szolgáltatók között folyamatosan növekszik, 2011-től pedig még intenzívebbé vált a növekedés. Azóta a vállalat részesedése 6%-kal emelkedett, idén májusban elérte a 27,4%-ot.

A szolgáltató története az ezredfordulóra nyúlik vissza, amikor megkezdte az első digitális műsorszórást az országban a UPC Magyarország Kft. üzletágaként. 2007-től az új technológiák között egyre nagyobb szerepet kaptak a digitális tartalmak, melyhez illeszkedve elsők között vezette be a DVR szolgáltatást, mely a műsorok rögzítését és visszanézését teszi lehetővé. A digitális tartalmak mellett a HD minőségű csatornák iránti igény is megerősödött. Ezt felismerve a szolgáltató 2010-ben új műholdról történő műsorszórásra tért át, amely lehetővé tette a csatornaszám bővítését. Ehhez megközelítőleg 180 000 háztartás antennáját kellett az új műhold felé átforgatni. A Magyarországon egyedülálló projekt a szervezet mögött álló kiváló forgalmazói és szerelői hálózat hozzáértéséről is tanúskodott, mely azóta is hozzájárul a márka sikereihez és képviseli azt az előfizetők felé.

2010-től a UPC DTH S.&224; r.l érdekeltségébe tartozó UPC Direct ugyanezen a márkanéven folytatta tevékenységét Magyarországon, míg Szlovákiában és Csehországban FreeSat, Romániában pedig FocuSat néven szolgáltat a UPC DTH S.&224; r.l.

A hazai televíziózás legutóbbi nagy mérföldköve, az akkori háztartások közel 20%-át érintő digitális átállás volt. A UPC Direct ekkor is tovább erősítette hazai pozícióját, hiszen már tapasztalt digitális szolgáltatóként nemcsak sikerrel vette a váltás akadályait, de az analóg földi sugárzás megszüntetése után jelentősen bővíteni is tudta előfizetőinek számát, mindamellett, hogy időközben több versenytárssal is bővült a piac.

A nézők változó igényei és a piaci trendek miatt napjainkban is számos változáson megy keresztül a szolgáltató. Az egyik legfontosabb célkitűzése, hogy megfelelve az előfizetői elvárásoknak igyekszik egyszerűbbé tenni az ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvételt, mely többek között már Skype&174;-on keresztül illetve szeptembertől a 1214-es egyszerűsített hívószámon is elérhető.

Szintén az ügyféligényeket követve, a UPC Direct nagy hangsúlyt fektet a digitális tartalmak bővítésére is. "Úgy látjuk, hogy előfizetőink számára továbbra is fontosak a hagyományos szolgáltatások, de egyre nagyobb az igény a modernebb technológián keresztül elérhető tartalmak iránt is, mint például a közelmúltban bevezetett HBO GO online filmtár. Ezért célunk, hogy a helyi igények figyelembe vételével fejlesszük az általunk kínált szolgáltatásokat és bővítsük kínálatunkat is stratégiai partnerek bevonásával" - emelte ki Jim Helfgott, a UPC DTH S.&
224; r.l marketing és értékesítési alelnöke.

Michael Lee, a UPC DTH S.à r.l ügyvezető igazgatója hozzátette: "Az elmúlt 15 év bebizonyította, hogy a UPC Direct minőségi szolgáltatásaival és szakértő, tapasztalt forgalmazói hálózatával kiérdemelte biztos helyét a magyar műholdas televíziós piacon. A múltbéli sikerek ünneplésre adnak okot, de a jövőbe tekintve, továbbra is mindent megteszünk majd, hogy előfizetőink a legmagasabb szintű szolgáltatást élvezhessék."

A márkaévforduló megünneplésére a szolgáltató több aktivitással és egy meglepetéssel is készül, amely tovább növeli az ügyfelek számára nyújtott szolgáltatások színvonalát valamint erősítheti sikerességét a telekommunikációs piacon.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!