SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Oroszlánketrec, mint reklámeszköz


Marketinginfo.hu: Oroszlánketrec, mint reklámeszköz
Külföld | 2015-09-09 09:35 | N4b



Rendhagyó installációval reklámozza Németországban az "Oroszlán barlangja" című műsort a Vox.

Egy "vigyázat vadállat" feliratú nagy ládát tettek ki Köln egyik terére, a falaira egy oroszlánt festettek, az ajtaja pedig tárva nyitva áll - derül ki a W&V-n. A láda Köln után Hamburgba, Frankfurtba és Berlinbe is ellátogat. A ládából oroszlánordítás is hallatszik néha. Az akció a Vox kampánya, amellyel a Sony Television műsorát, az "Oroszlán barlangját" reklámozza. A műsor most indul a német Primetime-on. A csatornának 10 százalékos piaci részesedése van a 18-4 éves nézőközönség köreiben.

A kampányt a Vox marketing osztályán találták ki. Levezénylésében a kölni Eventsure is részt vett.










TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!