|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Szponzoráció | Érzelmi töltetet kap a DHL
SZPONZORÁCIÓ
Marketinginfo.hu: Érzelmi töltetet kap a DHL
Külföld | 2015-08-26 15:32 | N4b
A szeptemberben induló Rögbi Világbajnokság szponzorációjával kezdi meg imázsváltását a DHL, ami száraz B2B márkából fogyasztóorientáltabb akar válni. "Emóció kell a márkánknak" - idézte Fiona Taag globális szponzorációs menedzsert a warc. "Most már ismernek minket a háztartások. El akarjuk nekik mondani a sztorinkat is, hogy ne csak a logónkat ismerjék." Ezért költött 6,5 millió fontot (2,7 mrd Ft) a cég arra, hogy a verseny egyik fő támogatója legyen a Heineken, a Land Rover, az Emirates, a MasterCard és a Société Générale mellett. "Már rég nem vagyunk B2B vállalat, és most már a kommunikációnkkal is nyitni akarunk a végfogyasztók felé. Ezt a változást egyébként az e-kereskedelem elterjedésének köszönhetjük. Egyre több ember vásárol az interneten, és a termékeket valakinek ki kell szállítania." Taag szerint három cél lebeg a vállalat marketingeseinek szeme előtt: szórakoztató tartalommal hirdetni a logisztikai szolgáltatást, növelni a dolgozók elégedettségét és növelni a márka ismertségét. "Szeretnénk ott lenni az emberek fejében, amikor szállítót választanak." Az utóbbi időben a legtöbb népszerű sportág nem tudta megúszni a botrányokat, a futballnak, a krikettnek és az atlétikának is jutott belőle, de a rögbi még mindig "tiszta", és nagyon népszerű Nagy-Britanniában, így jó választásnak tűnik az ott tevékenykedő márkáknak. "A lehetőségek a közösségi oldalakon várnak minket" - mondta Steve Martin, az M&C Saatchi szakembere. "A rögbit tiszta játéknak tartják. Erős értékeket kötnek hozzá, éppen ezért pozitív üzenete van, ha egy márka támogatja."
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
DIGI | takarmány | dekoráció | elkóborolt kutyák | pedagógus | Gáz | Légzésfigyelő pulzoximéter | szív- és érgyógyászat | Máltai Szeretetszolgálat | hajgyógyászat | Mol | Pesterzsébet | Pakisztán | háztervezés | Csorvási Gazdák | űrlap | pályakezdő | állásinterjú | Jelenlét Ház | Rossmann | munkáltató | P&G | home office | Pampers
|
PARTNEREINK
|