SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Szponzoráció | Érzelmi töltetet kap a DHL


Marketinginfo.hu: Érzelmi töltetet kap a DHL
Külföld | 2015-08-26 15:32 | N4b



A szeptemberben induló Rögbi Világbajnokság szponzorációjával kezdi meg imázsváltását a DHL, ami száraz B2B márkából fogyasztóorientáltabb akar válni.

"Emóció kell a márkánknak" - idézte Fiona Taag globális szponzorációs menedzsert a warc. "Most már ismernek minket a háztartások. El akarjuk nekik mondani a sztorinkat is, hogy ne csak a logónkat ismerjék."

Ezért költött 6,5 millió fontot (2,7 mrd Ft) a cég arra, hogy a verseny egyik fő támogatója legyen a Heineken, a Land Rover, az Emirates, a MasterCard és a Société Générale mellett. "Már rég nem vagyunk B2B vállalat, és most már a kommunikációnkkal is nyitni akarunk a végfogyasztók felé. Ezt a változást egyébként az e-kereskedelem elterjedésének köszönhetjük. Egyre több ember vásárol az interneten, és a termékeket valakinek ki kell szállítania."

Taag szerint három cél lebeg a vállalat marketingeseinek szeme előtt: szórakoztató tartalommal hirdetni a logisztikai szolgáltatást, növelni a dolgozók elégedettségét és növelni a márka ismertségét. "Szeretnénk ott lenni az emberek fejében, amikor szállítót választanak."

Az utóbbi időben a legtöbb népszerű sportág nem tudta megúszni a botrányokat, a futballnak, a krikettnek és az atlétikának is jutott belőle, de a rögbi még mindig "tiszta", és nagyon népszerű Nagy-Britanniában, így jó választásnak tűnik az ott tevékenykedő márkáknak. "A lehetőségek a közösségi oldalakon várnak minket" - mondta Steve Martin, az M&C Saatchi szakembere.

"A rögbit tiszta játéknak tartják. Erős értékeket kötnek hozzá, éppen ezért pozitív üzenete van, ha egy márka támogatja."







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!