|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | Nyaralás internet nélkül?
KUTATÁS
![]()
Marketinginfo.hu: Nyaralás internet nélkül?
Országos | 2015-08-25 19:31 | N4b
A magyarok 15%-a szerint nélkülözhetetlen az internet használata a nyaralás megtervezéséhez, és 8,2% számára az utazás alatt is alapvetően fontos az internet kapcsolat - áll a GFK és a PayPal kutatási anyagában. Az internet a megkérdezettek 71,7%-a szerint nagy szerepet kap az utazás megtervezésében, és 52,4% számára fontos az út során is. A kutatásból az derül ki, hogy a világhálót elsősorban azért használjuk, mert nincs alternatívája, ha a legjobb ajánlatokat akarjuk megtalálni, ami a szálláshelyeket, utazási csomagokat, helyi közlekedésre jogosító jegyeket, bérleteket, a látnivalókra való belépőjegyeket és kirándulási lehetőségeket illeti. A kutatás alapján idén az online csatornák sokkal népszerűbbnek bizonyultak, mint a hagyományos megoldások. Például, a lakosságnak csupán 12,5%-a keres ajánlatokat, és 15,4%-uk pedig részletes információkat utazási irodákban személyesen vagy telefonon, míg ugyanezeket az információkat 32,9% és 25,4% keresi utazási irodák weboldalán, vagy közösségi média profiljukon. Természetesen a keresőmotorok és az önálló utazási oldalak is nagyon népszerűek, a válaszadók 82,4%-a keres ezeken információkat. A magyarok körében a legnépszerűbb szálláshelyek 53,9%-kal a bérelhető házat és apartmanok, továbbá a hotelek (47,3%), a barátok nyaralói, lakásai (23,2%), és a kempingek (18,5%). A szálláshelyek kiválasztása során továbbra is az ár (62,4%) és az ajánlatok online értékelése/barátok véleménye a legfontosabb szempont (32,6%). Ugyanakkor a WiFi kapcsolat is elsődleges szempont a magyarok több mint 19,1%-a számára. Ennek megfelelően a levelezéshez való hozzáférés, a közösségi média és az egyéb online szolgáltatások fontosabbak, mint a városközponttól való távolság (14,7%). A kutatás rámutat arra is, hogy fontos számunkra, hogy egy szálláshelyen milyen fizetési lehetőségek közül választhatunk - ezt a válaszadók 30%-a értékelte a legfontosabb döntésbefolyásoló tényezőnek. A kutatásból kiderül, hogy nem csak a nyaralás tervezésekor, de a nyaralás ideje alatt is meghatározó tényező az internet, a válaszadók 44,2%-a nevezte fontosnak az internet-elérést a szálláshely kiválasztásánál. A kiadások fedezésére a legnépszerűbb fizetési megoldás továbbra is a készpénz (73,6%) és a kártyás fizetés (57,7%). Mindeközben a magyarok 5,6%-a használta a PayPalt az utolsó üdülés során valamilyen kiadásának a fizetésekor, és 11,9%-uk tervezi használni a jövőben. "Az Internet megjelenése forradalmasította az utazást. Nagyszerű érzés, hogy néhány egyszerű lépésen keresztül vásárolhatunk repülőjegyet a világ bármely pontjára, és egyszerűen rákereshetünk az úticélunkkal kapcsolatos legfontosabb információkra - mondta Damien Perillat, a PayPal közép-európai piacokért felelős ügyvezető igazgatója. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
fenntartható önkormányzat | műfü | édességek | cafeteria | pezsgő | magyarok | szörp | Auchan | szilveszter | Palladio Orchestra | Budapest Airport | Varnus Xaver | Kifli.hu | Magyar Vöröskereszt | K&H | kert | virsli | karácsonyi különlegességek | Rhoda Scott | Bad Kleinkirchheim | SAP | utazás | karácsony | Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció
![]() |
PARTNEREINK
|