SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | Digitális tendert nyert a Mediacom


MediaCom: Digitális tendert nyert a Mediacom
2015-08-07 14:23 | MediaCom



Komplex digitális stratégiája és gondolkodásmódja segítette a Mediacomot a Rossmann webshop támogatására kiírt digitális tender győzeleméhez.

A júliusi tender kiírás során, a résztvevő 5 ügynökségnek, a megújult Rossmann webshop támogatására kellett főként PPC és digitális tartalmi stratégiát kialakítania.

A nyertes Mediacom konverzió fókuszú megoldásra törekedett mind kreatív, mind pedig média szempontból.

Média stratégiájában sales növelő, maximálisan konverzió fókusszal PPC és programmatic megoldást javasolt.

A tartalmi kommunikációs megoldások fejlesztéséért a Mediacom tartalom előállító csoportja a MediaBeyondAdvertising felel, míg a banner design ter-veket az Ester Communications fejlesztette.

A Rossmann és a Mediacom közötti közös munka augusztusban indul.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!