SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | DM/Promóció | Menő a magyar márkák marketingje a repülőtéren


Budapest Airport Zrt.: Menő a magyar márkák marketingje a repülőtéren
Budapest | 2015-07-29 20:29 | Budapest Airport Zrt.



Minden eddiginél népszerűbb kampányt folytatott a Pick Szeged Zrt. a repülőtéri partnereivel együtt a turistaszezon kezdetén.

Az immár harmadik éve folytatott hármas promóció, amikor a magyar gyártó, a repülőtéri duty free üzlet és a Budapest Airport együttesen reklámozza a legjobb minőségű hazai termékeket teljes mértékben meghódította a vásárlók szívét - és pénztárcáját.

A Pick Szeged Zrt. és a Budapest Airport a Heinemann Duty Free üzlettel összefogva egy külön standon reklámozta a kiváló minőségű magyar szalámit - és a magyar sertésfajtát is egyben. Annyi bizonyos, hogy a kitömött mangalica koca vonzotta a turisták a tekintetét és a Pick-promóció standja egyfajta rögtönzött selfie-ponttá vált a budapesti nemzetközi repülőtér tranzitvárójának kellős közepén.

Éppen a figyelem felhívás állt az egy hónapig tartó Pick-promoció középpontjában, amelynek során kedves, magyar népviseletben öltözött hostessek kínálták a magyar szalámit és egyéb termékeket kóstolásra a SkyCourtban. Ennek fényében nem csoda, hogy azután sok külföldi vendég a beszállítókapuhoz egy-egy rúd magyar téliszalámival ment tovább, amit a Heinemann Duty Free üzletben akciós áron tudott megvásárolni. A magyar termékekre, így a téliszalámira is jelentősen megugrott a kereslet a promóciós hónapban: májusban a duty free üzletben minden negyedik vásárló kosarába került a Pick termékei közül, amelyek összes eladása 157 %-kal emelkedett meg az előző hónaphoz képest. A Budapest Airport az idén nyáron minden hónapban más-más minőségi magyar termékkel, köztük szekszárdi, tokaji és villányi borokkal folytatja a sikeres akciót.

"Nagyon büszkék vagyunk a Pick Szeged Zrt.-vel és a Heinemann Duty Free-vel közösen lebonyolított akciónkra, hiszen a hármas együttműködés egyértelműen bebizonyította, hogy igenis megvan a stabil felvevő piaca a különleges, magas minőségű magyar termékeknek." - jelentette ki Kam Jandu, a Budapest Airport kereskedelmi igazgatója. Hozzáfűzte: "A kóstoltatással, akciós árakkal egybekötött promóció hozzájárul az utazási élmény növeléséhez. Az utasok minden hónapban számíthatnak valamilyen kis meglepetésre a terminálon, pozitív élménnyel szállhatnak a repülőgépre Magyarországon. Az sem mellékes, hogy a promóció révén újabb híveket szerezhetünk a hungarikumoknak."







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!