|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | Így növelheti a sajtókommunikáció hatékonyságát
KUTATÁS
Sakkom Interaktív: Így növelheti a sajtókommunikáció hatékonyságát
Országos | 2015-07-28 07:00 | Sakkom Interaktív
Korábbi sajtókutatásának eredményeit felhasználva Bullshit Filter appal rukkolt elő a SAKKOM Interaktív online marketing + pr ügynökség. Az ingyenesen letölthető alkalmazás tetszőleges pr anyagban megkeresi az újságírók számára vörös posztóként megjelenő szavakat és kifejezéseket, majd a kiemelés mellett szinonimákat is ajánl. A SAKKOM Interaktív év elején készített sajtókutatásában többek közt azt vizsgálta, hogy melyek azok a szavak és kifejezések, amelyektől az újságírók hidegrázást kapnak. "Az eredmények publikálása után széles skálán mozgott a visszajelzések jellege. Az újságírók többnyire nagyon pozitív kezdeményezésként aposztrofálták, a péeresek esetében már vegyesebb volt a kép" - mondta Kolma Kornél, a SAKKOM Interaktív pr ügynökség ügyvezetője. A szakember szerint előfordult olyan, aki szerint a szóhasználatra teljesen felesleges odafigyelni, a zsurnalisztáknak ugyanis nincs más dolga, mint lehozni a sajtóanyagokat. Ezzel szemben volt olyan ügynökségi vezető, aki még a napi kommunikációba is beépítette az eredményeket. "Végül úgy döntöttünk, hogy egy alkalmazás kifejlesztésével segítjük mindazokat, akik számára fontosak a sajtótól érkező visszajelzések" - magyarázta a pr ügynökség vezetője. A Bullshit Filter app egy Java környezetben futtatható alkalmazás, melybe copy-paste módszerrel lehet tetszőleges hosszúságú szöveget beilleszteni. Ezt követően az app megkeresi azokat a szavakat, szófordulatokat, melyek használata negatívan befolyásolhatja az anyag megjelenéseinek számát. "Az applikációba azokat a szavakat építettük be, melyeket egymástól függetlenül legalább 2 újságíró említett a kutatásban. A Bullshit Filtert ugyanakkor bárki saját tapasztalatai és igényei alapján testre szabhatja, hiszen a szoftverbe tetszőleges számú szó könnyedén felvihető, melyekre ezt követően már szintén szűr a rendszer" - tette hozzá Kolma Kornél.
hello-bullshit-nelkuli-vilag.png (642.46 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
informatikai eszközök | textíliák | játékpiac | dekoráció | építőipar | méz | gyerekszoba | jégkorong | Fóliázás | olasz divat | elektromos kerékpár | coaching | grill | lakáskiadás | E.ON | Bridgestone Tatabánya | terasz | család | Airbnb | motor | Olaszország | sport | emeletes ágy | lámpa
|
PARTNEREINK
|