|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Közel 1700 gyereket oktatott fenntarthatóságra a Henkel
FELELŐSSÉG
Henkel: Közel 1700 gyereket oktatott fenntarthatóságra a Henkel
Országos | 2015-07-06 12:30 | Henkel
41 fővárosi és vidéki iskola közel 1700 diákjának tartott eddig oktatást a Henkel Magyarország 42 önkéntes munkatársa a vállalat Fenntarthatóság Nagykövetei programja keretében. A Henkel munkatársai - nagykövetei - általános iskolákba látogatnak el, és egy játékos tanóra keretében tanítják meg a diákoknak, hogyan lehet környezettudatosan élni, spórolni a vízzel és az árammal. A kezdeményezés célja, hogy környezettudatos szokásokra nevelje az általános iskolás diákokat. A Henkel munkatársai 2013 óta látogatnak el általános iskolákba a vállalat Fenntarthatóság Nagykövetei programja keretében, és tartanak játékos formában fenntarthatósági oktatásokat. A program indulása óta a Henkel 42 önkéntes munkatársa 41 iskolában hívta fel a diákok figyelmét a zöld gondolkodás fontosságára 72 rendhagyó tanórára keretében, amelyeken 1698 diák vett részt eddig. A Henkel világszerte 3800 nagykövettel látogatja az általános iskolákat mintegy 70 országban, a magyar leányvállalat programjának eredménye pedig dobogós helyen áll a régiós Henkel-országok között. A Henkel számára kiemelten fontos a fenntarthatóság, és a társadalom iránti elkötelezettség mindig is a vállalat felelősségvállalásának része volt. A program keretében a Henkel-munkatársak egy tanfolyam elvégzése után válnak fenntarthatósági nagykövetekké, majd fővárosi és vidéki általános iskolákba látogatnak el, ahol egy játékos, interaktív tanóra keretében mutatják meg a gyerekeknek, hogyan tudnak a hétköznapokban is környezettudatosan élni. A rendhagyó tanórákon a diákok számos olyan trükköt tanulhatnak, amelyekkel ők maguk is hozzájárulhatnak a környezet védelméhez, spórolhatnak a vízzel és az árammal. "A Fenntarthatóság Nagykövetei egy hiánypótló program, az eddigi tapasztalatok azt igazolják, hogy az iskolákban igény van egy átfogó, gyerekek számára is érthető és élvezetes környezetvédelmi oktatásra. Nagyon büszkék vagyunk a program eredményeire, a foglalkozásokat a munkatársaink és a gyerekek is nagyon élvezik" - mondta dr. Fábián Ágnes, a Henkel ügyvezető igazgatója, és önkéntes fenntarthatósági nagykövete. A Henkel bízik abban, hogy a diákok felnőttként is emlékeznek majd a tanultakra és természetes lesz számukra a zöld gondolkodásmód. A programot "Az év vállalati önkéntes programjának" választották 2014-ben az Önkéntes Központ Alapítvány pályázatán. A Henkel vezető márkáival és technológiáival világszerte három üzleti területen működik: Laundry & Home Care, Beauty Care, illetve Adhesive Technologies. Az 1876-ban alapított Henkel vállalatnak mind a lakossági mind az ipari területeken vezető pozíciói vannak többek között olyan jól ismert márkákkal, mint a Persil, Schwarzkopf és a Loctite. A vállalat 2014-ben közel 50 ezer munkatársával 16,4 milliárd euró árbevételt és 2,6 milliárd euró üzleti eredményt ért el. A Henkel elsőbbségi részvényeit jegyzi a DAX német tőzsdeindex.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
lakáskiadás | méz | Olaszország | sport | építőipar | motor | Fóliázás | család | jégkorong | terasz | elektromos kerékpár | grill | informatikai eszközök | olasz divat | emeletes ágy | coaching | Bridgestone Tatabánya | Ajtó | dekoráció | textíliák | játékpiac | lámpa | Airbnb | gyerekszoba
|
PARTNEREINK
|