|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Karrier | Új vezető az IAB Hirdetői Klub élén
KARRIER
![]()
IAB Magyarország: Új vezető az IAB Hirdetői Klub élén
Budapest | 2015-06-29 09:30 | IAB Magyarország
Az IAB Hungary elnöksége Gyovai Györgyit, a Nestlé kommunikációs és marketing igazgatóját kérte fel a szervezet Hirdetői Klubjának vezetésére. A szakember 2015 júliusától veszi át a hirdetői oldalon dolgozó kollégáknak szerveződött klub vezetését Tóth Gergelytől, akinek a Brain Bar Budapest irányítása és a Zirci Apátsági Sörmanufaktúra fejlesztése köti le az energiáit. Gyovai Györgyi a stratégiaalkotás, valamint számos FMCG kategória területen szerzett innováció- és termékfejlesztési és márkaépítési tapasztalattal rendelkező marketing specialista, aki elmondta: "Célom az IAB Hirdetői Klubjának eddig elért eredményei mentén új lendületet adni, további kollégákat bevonni és egy hasznos, inspiráló fórumot biztosítani, ahol az aktuális témákról lehet - magunk közt - beszélgetni." Az IAB Hirdetői Klub a megrendelői oldalon dolgozó kommunikációs és marketinges kollégák fóruma. A 2012 novemberében alapított klub célja, hogy olyan hiánypótló fórumot biztosítson a vállalatok számára, ahol a digitális marketing piacot érintő konkrét javaslatok és tettek születhetnek, mely előre lendíti az iparág és ezzel együtt a vállalatok digitális kommunikációjának a fejlődését. A klub megálmodásában és megalapításában Tóth Gergelynek hatalmas szerepe volt, hiszen többek között az Ő szakmai vezetésével és aktív közreműködésével keltek életre a ma is nagy sikerrel működő klubestek, ahol az elmúlt években közel 100 szakember fordult meg és cserélt eszmét. "A hirdetői klub izgalmas teret adott a hirdetői kollégákkal való eszmecseréhez, az elmúlt alkalmakon komoly szakemberekkel, zárt körben beszélgethettünk az iparági jövő vízióktól, az ügynökségek - ügyfelek szerepdefinícióin át, a video formátum használatán keresztül a social CRM üzleti monetizálási lehetőségeiig. Örülök, hogy Györgyi személyében új lendületet kaphat a Klub, résztvevőként továbbra is támogatni és látogatni fogom a klub eseményeit"- mondta el Tóth Gergő, aki még a Heineken marketing vezetőjeként vett részt a Hirdetői Klub megalapításában. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Samsung | minibár | konténerrendelés | KRQ | tárolás | digitalizáció | cellulóz | autizmus | Országos Tudományos és Innovációs Olimpia | akkumulátor | Liv Duna Medical Center | kerítés | kutya | Turkish Cargo | Rolls-Royce | SPAR | Megoldások a holnapért | mesterséges intelligencia | Lidl | Turkish Airlines | Ismerős Arcok | Turkish Technic | hőszigetelés | Esküvő
![]() |
PARTNEREINK
|