|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | DM/Promóció | Debrecenbe került a SPAR promóció fődíja
DM/PROMÓCIÓ
![]()
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.: Debrecenbe került a SPAR promóció fődíja
2015-06-24 19:20 | KRQ Communications
Átadták a SPAR legutóbbi hűségakciójának fődíját, a másfél millió forint értékű álomkonyha utalványt, amelyet a Nonoart Konyhastúdió ajánlott fel a sorsolás útján kiválasztott szerencsés nyertesnek. Június 23-án, a budapesti Nonoart Konyhastúdióban adták át a SPAR 25. hűségpromóciójának főnyereményét, amelyet Dr. Molnár Istvánné vehetett át Debrecenből. A hűségakció során bármelyik Thomas termék vásárlása esetén a vevők egy nyereményszelvényt kaptak a pénztárnál, amelyet kitöltés után az üzletekben kihelyezett gyűjtődobozokba kellett bedobniuk. A kisorsolt álomkonyha utalvány szabadon beváltható a Nonoart kínálatából bármire, legyen az konyhabútor vagy háztartási gép, miközben a szállítást, a beszerelést és a 3D-tervezést a stúdió ingyenesen biztosítja a nyertes számára. Dr. Molnár Istvánné csaknem 10 éve jár Debrecenben a SPAR-ba, és szinte minden hűségakciót kihasznál, így jelenleg már az Ellehammer bőröndökre gyűjti a pontokat. Hasonló nyereményben azonban még sosem volt része. "Amióta Debrecenben megnyílt a SPAR áruház, oda járok, mert mindent megtalálok, amire szükségünk van, kedvelem az eladókat és az akciókat is. Thomas edényből többet is vettem, magamnak és a gyerekeimnek is, és mint kiderült, többszörösen is megérte. Fantasztikus dolognak tartom, hogy az utalvány teljes egészében szabadon felhasználható, mert így meg tudjuk osztani családon belül, és ekkora összegből nekünk, a fiamnak és a lányomnak is jut belőle" - mondta a nyertes, miután átvette a díjat a SPAR Magyarország promóciókért felelős marketing munkatársától, Lénárt Máriától. A promóció 17 hete alatt több százezer darab Thomas terméket adtak el országszerte valamennyi SPAR, INTERSPAR és SPAR franchise üzletben, és a sorsoláson több mint 130.000 nyereményszelvény vett részt. A korábbi pontgyűjtő akciókhoz képest újdonság volt, hogy az exkluzív termékekre járó, akár 79%-os kedvezményen túl a részvétellel egy fődíjért is lehetett indulni, ahogy a vonzó és nagy értékű nyeremény is hozzájárult a promóció sikeréhez. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
napszemüveg | lakásvásárlás | lézeres szemműtét | betonozás | játékpiac | CEMACON | autó | Szentendre | Knorr-Bremse | szivattyú | hűségpromóció | fogszabályzó | vérplazma | haszongépjármű | REGIO JÁTÉK | SPAR | evőeszköztartó | téglagyár | szupinált cipő | JBL | gyerekülés | konyhai munkalap | Elektromos autó | személyszállítás
![]() |
PARTNEREINK
|