SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Üzlet | Kezet rázott az IBM és a Facebook


Marketinginfo.hu: Kezet rázott az IBM és a Facebook
Külföld | 2015-06-02 10:30 | N4b



Adatpartneri viszonyba kezdett a két techvállalat. A cél a marketing kampányok személyre szabhatóságának maximalizálása.

A megállapodás értelmében az IBM marketing felhőszolgáltatásának felhasználói hozzáférést kapnak a Facebook Custom Audiences szegmentáló eszközéhez - olvasható az M&M GLOBAL-on. Az IBM szerint ezzel a felhasználók pontosan célozgathatnak a közösségi oldal 1,44 milliárd felhasználója között.

A Facebook emellett az első vállalatkén csatlakozik az IBM ThinkLab kutatóprogramjához, amely szintén az online targetálás tökéletesítésével foglalkozik.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!