|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | Nők vs. férfiak a LinkedIn-en
KUTATÁS
![]()
Gemius Hungary: Nők vs. férfiak a LinkedIn-en
Országos | 2015-05-29 20:31 | Gemius Hungary
A LinkedIn egy nemzetközi online közösség, amely megkönnyíti létrehozni és fenntartani a szakmai és üzleti kapcsolatokat. Magyarországon és Ukrajnában, a férfiak vannak túlsúlyban az oldalon, míg Oroszországban és Lengyelországban több a nő, mint férfi a LinkedIn közösségi oldalon. A LinkedIn egy nemzetközi online közösség, amely megkönnyíti létrehozni és fenntartani a szakmai és üzleti kapcsolatokat. Tizenkét év telt el az online közösségi oldal 2003. májusi indulása óta. Ebből az apropóból a Gemius most azt elemezte, mely országokban népszerűbb a nők körében a Linkedin.com honlap, és mely országokban vannak túlsúlyban a férfi látogatók. Az adatok 2014. augusztus és 2015. január közötti időszakra vonatkoznak és reprezentatívak a 18-69 éves internethasználókra azon közép- és kelet-európai országokban, ahol a Gemius internetes kutatásokat végez (Magyarország, Lengyelország, Fehéroroszország, Ukrajna, Oroszország, Románia). Romániában az internet-felhasználók egytizede használja a LinkedIn-t Kiderült, hogy a vizsgált közép-kelet-európai országok közül Romániában a legnépszerűbb a LinkedIn. Az adatok azt mutatják, hogy a vizsgált hónapokban tízből egy román internetező látogatta meg a LinkedIn weboldalt (havonta átlagosan az internetfelhasználók 11 százaléka). A vizsgált országok közül a legszerényebb érdeklődést Fehéroroszországban regisztrálták a szolgáltatási iránt, ahol egy adott hónapban csupán az internetezők három százaléka kereste fel a LinkedIn-t. Összehasonlításképpen, Dániában, ahol fejlettek az információs és kommunikációs technológiák, ott az internetfelhasználók egynegyede (24 százalék) látogatja a LinkedIn-t. Itt a felhasználók több mint fele férfi (52 százalék). Tipikusan női webhelynek számít Oroszországban és Lengyelországban A LinkedIn tagok nemek szerinti elemzése azt mutatja, hogy Oroszországban és Lengyelországban, a látogatók többsége nő. Oroszországban a felhasználók 56 százaléka nő, Lengyelországban pedig 52 százalék. Férfi túlsúly a tagok között Eközben a férfiak vannak túlsúlyban a LinkedIn-en Ukrajnában (57 százalék) és Magyarországon (54 százalék). ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
játékpiac | kerti tároló | konyhai munkalap | KunlunChem | autó | SPAR | szivattyú | Mosás | Centrál Színház | kölyökkutya | mobilgarázs | Liszt Ferenc Kamarazenekar | tekercses kerítés | LED-lámpák | REGIO JÁTÉK | lézeres szemműtét | gázkészülék | haszongépjármű | Knorr-Bremse | napszemüveg | gyerekülés | lézerterápia | Szentendre | betonozás
![]() |
PARTNEREINK
|