SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | Ügynökségi nagytakarítást tart a Visa


Marketinginfo.hu: Ügynökségi nagytakarítást tart a Visa
Külföld | 2015-05-21 12:31 | N4b



A vállalat 7 év után átvizsgálja, hogy az általa megbízott ügynökségek hogyan és mire költik a pénzt, amit a Visa számukra kifizetett.

A pénzügyi vállalat amerikai partnere, az Omnicom biztosan megtarthatja megbízását, sőt további piacokon is képviselheti a Visát, amelynél idén tartották az első ügynökségi átszervezést 2007 óta."Komoly kampányokra készülünk, és ehhez komoly ügynökségekre van szükségünk" - idézi a cég közleményét az M&M GLOBAL.

A lépésnek köze lehet Antonio Lucio marketing igazgató távozásához, aki 2007 óta szolgálta a céget ebben a szerepkörben, majd átigazolt a HP-hez. A Visa 113 millió dollárt költött el a mérhető médiában az Egyesült Államokban tavaly.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!