|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Gyereknapkor kelendőbbek a játékok, mint a programok
E-BIZNISZ
Formatex Kft.: Gyereknapkor kelendőbbek a játékok, mint a programok
Országos | 2015-05-20 18:31 | Formatex
A szülők több mint 84 százaléka meglepetésnek szánja ajándékát, legtöbbjük játékot vásárol, majd a könyv, a sportszer és az édesség a legnépszerűbb meglepetés. A Játéksziget bolthálózatot üzemeltető, a magyarországi játékpiac harmadik legnagyobb szereplőjévé előlépő Formatex Kft. több mint 1700 fő megkérdezésével végzett felmérése szerint a szülők negyven százaléka fontosnak tartja a gyereknap megünneplését, bár 57 %-uk szerint sokkal előrébb való a karácsony, vagy a születésnap. A kézzel fogható ajándékok még mindig fontosabbak, mint a szabadidős programok, vagy az élmények, ugyanis a megkérdezettek negyven százaléka ad ajándékot gyermekének, 37% pedig megkérdezi a kicsiket, hogy hová szeretnének menni, 32 százalékuk fagyizni viszi a gyerekeket, közel negyedük pedig állatkertbe, amit a gyereknapi tematikus programok követnek a népszerűségi listán, és csak a válaszadók 8%-a megy biciklizni vagy sportolni a családdal. "A gyereknap előtti két hétben számítunk az értékesítések fellendülésére, körülbelül 70 millió forint forgalmat várunk a Játéksziget üzletekben -mondta Borhi János, a Formatex ügyvezetője. Az idei év legnépszerűbb játékai szerintünk a különleges, megfogható és pattogtatható buborékok, és a tapadó, ragadó, nyúló, tornázó Magnó Arc nevű mágneses figurák lesznek, továbbá a kisebb dobozos Legok, a Kukabúvárok és a GALT kreatív készletek. A gyereknap általában nem produkál olyan jelentős növekedést, mint az éves forgalom 15 százalékát adó húsvét, amely a karácsony után a második legkiemelkedőbb időszak - tette hozzá Borhi János, ügyvezető. A szülők több mint 84 százaléka meglepetésnek szánja ajándékát, legtöbbjük játékot vásárol, majd a könyv, a sportszer és az édesség a legnépszerűbb meglepetés. A nyár közeledtével a játékok közül az ügyességi és sportjátékok vették át a vezető szerepet, ugyanis a szülők több mint fele szerzi be ezeket gyereknapra, hasonlóan népszerűek az építőjátékok is, amelyeket a táblás játékok követnek, a megkérdezettek 27-28 százaléka pedig babás-állatos szerepjátékot vagy kézműves és barkács játékokat választ gyermekének. Az ajándékra szánt összeg a megkérdezettek több mint felénél 2 és 5 ezer forint közé tehető, nyolcaduknál 5-7500 forint körüli, 17 százalékuknál pedig 1-2000 forint. A szülők közel 95%-a fontosnak tartja a játékboltok akciós kínálatát és közel ilyen arányban tájékozódnak az interneten a vásárlás előtt. A válaszadók alig negyede szerez információt ismerősétől a játékokról, ötöde a játékbolti eladókat kérdezi, és 15 százalék körül van azok száma, akik a tévé reklámokból tájékozódnak.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
E.ON | home office | Profession.hu | CIB Bank | szilva | BMW | takarítás | táplálékkiegészítő | vállalkozás | álláskeresés | frissdiplomás | napelempark | ebédházhozszállító | Románia | kávéfőző | visszajelzés | mérnök | BYD | Euromoney | kutya | marketing | szülési szabadság | állásjelentkezés | Mol
|
PARTNEREINK
|