SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Óriásplakáton nyújtózkodtak a HP eszközök


Marketinginfo.hu: Óriásplakáton nyújtózkodtak a HP eszközök
Külföld | 2015-04-28 16:33 | N4b



A Microsoft a HP laptop/tablet-jét hirdette, nem a hagyományos módon.

A prémium laptopokat népszerűsítő out-of-home kampány április közepén indult, és elsősorban a 18-34 év közötti korosztályt tagjaira fókuszál. A kampány fő üzenete az, hogy a HP Spectre eszközök sokoldalúak, hiszen tabletként és laptopként is használhatók.

A termékhez illeszkedően az óriásplakátoknak is a sokoldalúságot kellett hangsúlyozniuk, így azok egyedi módon keltettek 3D hatást, a laptopot és tabletet ábrázoló grafika pedig túl is nyúlt a B48 (6,2x3,2m) és B96 (12,2x3m) méretű backliteken. A kampányelemek több médiatulajdonos helyszínére kerültek ki, London, Birmingham, Manchester, Glasgow, Newcastle, Leeds, Liverpool és Edinburgh forgalmas útjain - olvasható a Posterscope hírösszefoglalójában.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!