SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Konferencia | Z-generáció: gyorsabban választ – dönt – szeret és e...


Extreme Net: Z-generáció: gyorsabban választ – dönt – szeret és eldob
Budapest | 2015-04-28 15:29 | ExtremeNet



Már csak pár év és az Y-generáció helyett a Z-generáció tagjai kerülnek a nagy vállalatok kommunikációjának középpontjába.

De vajon eléggé ismerik a cégek a mai 5-21 éves korcsoport kommunikációs és eszközhasználati szokásait? Az Extreme Net Kommunikációs Ügynökség számos hazai és nemzetközi előadóval együtt, egy egész napos konferencia keretében keresi a válaszokat fenti kérdésre.

Tari Annamária szerint: "A mai Z generáció ingerhajszoló életformájába a fogyasztás, mint állapot, olyan fokon beépült, hogy tulajdonképpen egyfajta addikciónak is nevezhető. Ha márkahűségre tőlük nem is lehet számítani - mert már gyorsabban választ - dönt - szeret - és eldob - a változó igények kielégítésénél az élményfogyasztásra érdemes törekedni, nem annyira a termék jó tulajdonságainak a megjelenítésére."

A Z-generáció tagjainak egyedi a nyelvhasználata, a kommunikációs stílusa és az eszközhasználata is jelentősen különbözik az Y-generációétól. A most még iskolás korcsoport legidősebb tagjai már épp az egyetemi tanulmányaik végén tartanak és hamarosan munkahellyel rendelkező fogyasztókká válnak, akiknek elérése rendkívül nehéz feladat, ugyanakkor a kommunikációba való bevonásuk jelentős üzleti hasznot hozhat a vállalatok számára.

"A Z generáció tagjai multitasker fogyaszto&769;k, akik olyan eszko&776;zo&776;kre va&769;gynak, melyek leheto&779;ve&769; teszik, hogy egyszerre to&776;bb mindent csina&769;lhassanak. Ke&769;pesek tanula&769;s ko&776;zben egyszerre zene&769;t hallgatni, e-mailt i&769;rni, e&769;s esetleg chaten megbesze&769;lni egy tala&769;lkozo&769;t a bara&769;taikkal. A ke&769;rde&769;ses a genera&769;cio&769; esete&769;n, hogy o&779;k jelennek-e meg va&769;sa&769;rlo&769;ke&769;nt, vagy csak ero&779;s va&769;sa&769;rla&769;st befolya&769;solo&769; szerepük van" - teszi hozzá a szakértő.

2015. május 5-én a "Youth Marketing - Célkeresztben a Z-generáció" elnevezésű konferencián többek között olyan hazai és nemzetközi szakértők előadásai lesznek hallhatóak a témában, mint Székely Levente, a Kutatópont Kft. kutatási igazgatója, Sas István filmrendező és reklámpszichológus, Tari Annamária pszichoterapeuta, valamint Nick Sohnemann, a Futurecandy alapítója és ügyvezető igazgatója.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!