|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Konferencia | Z-generáció: gyorsabban választ – dönt – szeret és e...
KONFERENCIA
Extreme Net: Z-generáció: gyorsabban választ – dönt – szeret és eldob
Budapest | 2015-04-28 15:29 | ExtremeNet
Már csak pár év és az Y-generáció helyett a Z-generáció tagjai kerülnek a nagy vállalatok kommunikációjának középpontjába. De vajon eléggé ismerik a cégek a mai 5-21 éves korcsoport kommunikációs és eszközhasználati szokásait? Az Extreme Net Kommunikációs Ügynökség számos hazai és nemzetközi előadóval együtt, egy egész napos konferencia keretében keresi a válaszokat fenti kérdésre. Tari Annamária szerint: "A mai Z generáció ingerhajszoló életformájába a fogyasztás, mint állapot, olyan fokon beépült, hogy tulajdonképpen egyfajta addikciónak is nevezhető. Ha márkahűségre tőlük nem is lehet számítani - mert már gyorsabban választ - dönt - szeret - és eldob - a változó igények kielégítésénél az élményfogyasztásra érdemes törekedni, nem annyira a termék jó tulajdonságainak a megjelenítésére." A Z-generáció tagjainak egyedi a nyelvhasználata, a kommunikációs stílusa és az eszközhasználata is jelentősen különbözik az Y-generációétól. A most még iskolás korcsoport legidősebb tagjai már épp az egyetemi tanulmányaik végén tartanak és hamarosan munkahellyel rendelkező fogyasztókká válnak, akiknek elérése rendkívül nehéz feladat, ugyanakkor a kommunikációba való bevonásuk jelentős üzleti hasznot hozhat a vállalatok számára. "A Z generáció tagjai multitasker fogyaszto&769;k, akik olyan eszko&776;zo&776;kre va&769;gynak, melyek leheto&779;ve&769; teszik, hogy egyszerre to&776;bb mindent csina&769;lhassanak. Ke&769;pesek tanula&769;s ko&776;zben egyszerre zene&769;t hallgatni, e-mailt i&769;rni, e&769;s esetleg chaten megbesze&769;lni egy tala&769;lkozo&769;t a bara&769;taikkal. A ke&769;rde&769;ses a genera&769;cio&769; esete&769;n, hogy o&779;k jelennek-e meg va&769;sa&769;rlo&769;ke&769;nt, vagy csak ero&779;s va&769;sa&769;rla&769;st befolya&769;solo&769; szerepük van" - teszi hozzá a szakértő. 2015. május 5-én a "Youth Marketing - Célkeresztben a Z-generáció" elnevezésű konferencián többek között olyan hazai és nemzetközi szakértők előadásai lesznek hallhatóak a témában, mint Székely Levente, a Kutatópont Kft. kutatási igazgatója, Sas István filmrendező és reklámpszichológus, Tari Annamária pszichoterapeuta, valamint Nick Sohnemann, a Futurecandy alapítója és ügyvezető igazgatója.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
karácsony | szilveszter | Virsli | fenntartható önkormányzat | Auchan | Magyar Vöröskereszt | pezsgő | kert | Palladio Orchestra | fémipar | cafeteria | K&H | magyarok | Rhoda Scott | Bad Kleinkirchheim | Kifli.hu | macskák | édességek | kutyák | táp | karácsonyi különlegességek | utazás | lemezhajlítás | Varnus Xaver
|
PARTNEREINK
|