|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | A Ford ismét a Világ egyik Legetikusabb Vállalata
HIRDETŐ/MÁRKA
Ford: A Ford ismét a Világ egyik Legetikusabb Vállalata
Külföld | 2015-04-21 13:29 | Ford
Az Ethisphere Intézet 2015-ben is összeállította a Világ Legetikusabb Vállalatainak listáját, amelyen - egyedüli autógyártóként - a Ford is szerepel. E kitüntetéssel az Ethisphere a társadalmi felelősségvállalást, az etikus vállalati kultúrát és vállalatvezetési gyakorlatot, az innovációt és a megfelelő társadalmi megítélést díjazza. Egy felmérés szerint a vállalatok etikus magatartása és jó hírneve fontos szerepet játszik a vásárlók döntéseiben. A Ford neve immár hatodik egymást követő évben szerepel A Világ Legetikusabb Vállalatai® című listán, amit az Ethisphere Intézet állít össze minden évben. A Ford egy olyan időszakban kapta meg ezt az elismerést,amikor - egy új kutatás szerint - ugyanolyan fontos az, ahogyan a vállalatok üzleti tevékenységüket folytatják, mint maguk a termékeik és szolgáltatásaik. "Ez a díj azoknak jár, akik helyesen irányítják üzleti tevékenységeinket, és nap mint nap helyes döntéseket hoznak." - magyarázza Bill Ford, a Ford világszintű ügyvezető elnöke. "Az etikus magatartás és a társadalom felelős tagjává válás fontos tényezők egy vállalat megítélésben és sikerében, ezért rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy a Ford - egyedüli autógyártóként - immár hat egymást követő évben is megkapta e megtisztelő címet." A Világ Legetikusabb Vállalata cím odaítélése az Ethisphere Intézet által összeállított rendszer alapján történik, ami objektíven, következetesen és részletesen írja körül a szervezetektől elvárt teljesítményt és szemléletet. A díjat azok a vállalatok kapják meg, amelyek a legjobb értékelést kapják a következő öt kategóriában: etikus szemlélet, társadalmi felelősségvállalás, etikus vállalati kultúra és vállalatvezetési gyakorlat, innováció, megfelelő társadalmi megítélés. "A Világ Legetikusabb Vállalatai díj egyértelműen rávilágít az etikus üzleti gyakorlat és a vállalat jobb teljesítménye közti összefüggésre." - fogalmaz Timothy Erblich, az Ethisphere ügyvezetője. "A díj kiérdemléséhez a globális szervezet minden dolgozójának közös munkájára volt szükség. Gratulálunk a Ford munkatársainak e kiemelkedő teljesítményhez!" Egy felmérés szerint a vállalatok etikus magatartása és jó hírneve fontos szerepet játszik a vásárlók döntéseiben. A Harris Poll legfrissebb jelentése szerint tavaly az amerikaiak 53 százaléka igyekezett többet is megtudni egy vállalatról vagy szervezetről, mielőtt kapcsolatba lépett volna vele. A válaszadók több mint egyharmada elmondta: ha egy vállalatról kedvezőtlen képe alakult ki, akkor inkább elállt a vásárlástól. A Ford tisztán látja, hogy e trend minden korosztály esetében erős - különösen a fiatalabb vásárlók körében. Az 1993 után született Z generáció tagjai a mai harmincasok nemzedékénél 54 százalékkal tartják valószínűbbnek, hogy hatással lehetnek a világ alakulására, és ezek a vásárlók már azokat a vállalatokat fogadják el, amelyek az övékkel azonos értékek mentén működnek - tárta fel a Sparks & Honey közvélemény-kutatása.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
napelempark | Nemzeti Tőkeholding | Euromoney | Profession.hu | visszajelzés | táplálékkiegészítő | szilva | BMW | Románia | takarítás | CIB Bank | kutya | álláskeresés | frissdiplomás | home office | szülési szabadság | Mol | ebédházhozszállító | állásjelentkezés | E.ON | Mol-csoport | marketing | vállalkozás | mérnök
|
PARTNEREINK
|