SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Az egydolláros lecke


Kaspersky Lab: Az egydolláros lecke
Országos | 2015-04-15 15:34 | LEWIS PR



A Kaspersky Lab interaktív programot indít, amelynek keretében arra kívánja megtanítani a felhasználókat, hogy hogyan óvják meg pénzüket az online csalásoktól.

A Kaspersky Lab Egydolláros lecke névre hallgató kezdeményezése segít eligazodni a felhasználóknak a gyakori online bankolási veszélyek között és megmutatja számukra, hogy hogyan védjék meg a pénzüket bármilyen szituációban. Ugyanis az online pénzügyi csalások egyre nagyobb veszélyt jelentenek: a B2B International és a Kaspersky Lab közös felmérése szerint a vizsgált 12 hónapos időszak alatt a válaszadók 43 százaléka tapasztalt olyan támadást, amely kifejezetten a pénzügyi adatok megszerzésére irányult. Még aggasztóbb a tény, hogy az online banki csalások károsultjainak 44 százaléka egyáltalán nem tudta visszaszerezni a pénzét.

A felhasználók hajlamosak rá, hogy alábecsüljék mekkora veszélynek vannak kitéve az online tranzakciók során. Nehéz megragadni az online fizetési folyamat részleteit, és azokat a különböző veszélyforrásokat, amelyek eközben a felhasználókra leselkednek. Mindegy, hogy egy dollárról van szó, vagy több ezerről, az út mindig ugyanaz, és a felhasználóknak tudatában kell lenniük annak, hogy milyen bajok történhetnek, amikor a laptopjuk, táblagépük vagy a telefonjuk használatával utalnak pénzt.

Az Egydolláros lecke három tréning modult tartalmaz. Mindegyik egyetlen dollár virtuális útját követi nyomon, ahogy végigutazik a online tér végtelenségén át az úticéljáig, bankszervereken keresztül, miközben többek között olyan akadályokba ütközik, mint az adathalászat, trójai programok és közbeékelődéses támadások. A veszélyeket életszerűen ábrázolják, csakúgy, mint a "hősöket", akik segítik a dollárt abban, hogy biztonságban eljusson a céljáig.

Minden epizódban leírást találunk az adott veszélyforrásról, a legfrissebb adatokkal alátámasztva. Ezek az adatok olyan vezető forrásokból érkeznek, mint például a Kaspersky Lab saját szakértőinek kutatásai.

"Az online bankolás és fizetés ma már szinte közhely, hiszen emberek milliói fizetnek ilyen módon számlákat, adakoznak, vagy vásárolnak a világhálón. Sokan nincsennek tudatában azoknak a veszélyeknek, amelyeknek ki van téve ilyenkor a pénzük, és emiatt túl lazán kezelik az online tranzakcióikat. Azért készítettük ezeket az interaktív leckéket, hogy segítsünk az embereknek abban, hogy jobban megértsék a veszélyeket és nagyobb felelősséggel kezeljék a pénzügyeiket. Hiszünk abban, hogy a figyelmeztetés egyúttal felkészülést is jelent." - mondta Alexander Erofeev, a Kaspersky Lab marketingigazgatója.
Az epizódokat ötletesen tervezték meg, és különböző grafikai megoldásokkal színesítették, valamint olyan tartalommal, amely a csalók különböző trükkjeit és módszereit mutatja be, amivel pénzt és banki adatokat lophatnak el. Mindenki, aki elvégzi a három modult, a Kaspersky Total Security — multi-device három hónapos próbaverzióját kapja jutalmul.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!