|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Az egydolláros lecke
E-BIZNISZ
Kaspersky Lab: Az egydolláros lecke
Országos | 2015-04-15 15:34 | LEWIS PR
A Kaspersky Lab interaktív programot indít, amelynek keretében arra kívánja megtanítani a felhasználókat, hogy hogyan óvják meg pénzüket az online csalásoktól. A Kaspersky Lab Egydolláros lecke névre hallgató kezdeményezése segít eligazodni a felhasználóknak a gyakori online bankolási veszélyek között és megmutatja számukra, hogy hogyan védjék meg a pénzüket bármilyen szituációban. Ugyanis az online pénzügyi csalások egyre nagyobb veszélyt jelentenek: a B2B International és a Kaspersky Lab közös felmérése szerint a vizsgált 12 hónapos időszak alatt a válaszadók 43 százaléka tapasztalt olyan támadást, amely kifejezetten a pénzügyi adatok megszerzésére irányult. Még aggasztóbb a tény, hogy az online banki csalások károsultjainak 44 százaléka egyáltalán nem tudta visszaszerezni a pénzét. A felhasználók hajlamosak rá, hogy alábecsüljék mekkora veszélynek vannak kitéve az online tranzakciók során. Nehéz megragadni az online fizetési folyamat részleteit, és azokat a különböző veszélyforrásokat, amelyek eközben a felhasználókra leselkednek. Mindegy, hogy egy dollárról van szó, vagy több ezerről, az út mindig ugyanaz, és a felhasználóknak tudatában kell lenniük annak, hogy milyen bajok történhetnek, amikor a laptopjuk, táblagépük vagy a telefonjuk használatával utalnak pénzt. Az Egydolláros lecke három tréning modult tartalmaz. Mindegyik egyetlen dollár virtuális útját követi nyomon, ahogy végigutazik a online tér végtelenségén át az úticéljáig, bankszervereken keresztül, miközben többek között olyan akadályokba ütközik, mint az adathalászat, trójai programok és közbeékelődéses támadások. A veszélyeket életszerűen ábrázolják, csakúgy, mint a "hősöket", akik segítik a dollárt abban, hogy biztonságban eljusson a céljáig. Minden epizódban leírást találunk az adott veszélyforrásról, a legfrissebb adatokkal alátámasztva. Ezek az adatok olyan vezető forrásokból érkeznek, mint például a Kaspersky Lab saját szakértőinek kutatásai. "Az online bankolás és fizetés ma már szinte közhely, hiszen emberek milliói fizetnek ilyen módon számlákat, adakoznak, vagy vásárolnak a világhálón. Sokan nincsennek tudatában azoknak a veszélyeknek, amelyeknek ki van téve ilyenkor a pénzük, és emiatt túl lazán kezelik az online tranzakcióikat. Azért készítettük ezeket az interaktív leckéket, hogy segítsünk az embereknek abban, hogy jobban megértsék a veszélyeket és nagyobb felelősséggel kezeljék a pénzügyeiket. Hiszünk abban, hogy a figyelmeztetés egyúttal felkészülést is jelent." - mondta Alexander Erofeev, a Kaspersky Lab marketingigazgatója. Az epizódokat ötletesen tervezték meg, és különböző grafikai megoldásokkal színesítették, valamint olyan tartalommal, amely a csalók különböző trükkjeit és módszereit mutatja be, amivel pénzt és banki adatokat lophatnak el. Mindenki, aki elvégzi a három modult, a Kaspersky Total Security — multi-device három hónapos próbaverzióját kapja jutalmul.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Bridgestone Tatabánya | gyerekszoba | grill | motor | építőipar | lakáskiadás | olasz divat | Airbnb | Ajtó | dekoráció | Fóliázás | textíliák | emeletes ágy | játékpiac | informatikai eszközök | terasz | méz | család | jégkorong | Olaszország | elektromos kerékpár | coaching | sport | lámpa
|
PARTNEREINK
|