|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Elkészült a Henkel fenntarthatósági jelentése
FELELŐSSÉG
Henkel: Elkészült a Henkel fenntarthatósági jelentése
Országos | 2015-03-11 18:35 | Henkel
A Henkel fenntarthatósági jelentése a vállalat által 2014-ben megtett fontos környezetvédelmi és társadalmi jellegű előrelépéseket részletezi. A jelentés kiemeli a Henkel-munkatársak aktív szerepvállalását, és a vállalat 2030-ig vállalt fenntarthatósági céljaiban való előrelépését. A munkatársak szerepvállalásán alapul a Henkel fenntarthatósági nagykövetek programja, amely Magyarországon eddig közel 1400 kisiskolás gyereket ért el. "A Henkel fenntarthatósági stratégiája nagyon hatékonynak bizonyult, az öt kitűzött időközi célunk közül négyet a tervezettnél korábban teljesítettünk. A munkatársaink kulcsszerepet játszanak a siker elérésében, és továbbra is szükségünk van az elkötelezettségükre és szaktudásukra ahhoz, hogy tovább fejlődhessünk" - mondta Kathrin Menges, a humánerőforrás és az infrastrukturális szolgáltatások vezetője, a Henkel Fenntarthatósági Tanácsának elnöke. A 2012-ben bevezetett stratégia hosszú távú célja, hogy a vállalat többet érjen el kevesebből, és az erőforrások felhasználásának hatékonyságát a háromszorosára növelje 2030-ra. A Henkel célja, hogy 2011 és 2015 között 30 százalékkal javítsa a vállalat ökológiai lábnyomának és a termelt értékek arányát. 2014 végére a Henkel lényeges előrelépést tett, az energiahatékonyság 20 százalékkal, a vízfelhasználás 19 százalékkal, a hulladék mennyisége 18 százalékkal (22 százalékkal az építési és bontási hulladék nélkül), a munkahelyi balesetek száma pedig 25 százalékkal csökkent. A vállalat célja, hogy a teljesítményét 2015-re tovább javítsa, valamint 2020-ra további, időközi célokat dolgozzon ki. A partnereivel együttműködve a Henkel folyamatosan azon dolgozik, hogy termékeit folyamatosan fejlessze a teljes értékláncon keresztül. A munkatársak aktív szerepvállalása nagyon fontos szerepet játszik abban, hogy a Henkel elérje a 2030-ra kitűzött ambiciózus céljait. A munkatársak szerepvállalásán alapul a Henkel fenntarthatósági nagykövetek programja. A projekt segítségével a munkatársak megismerkednek a fenntarthatóság kérdésével, és ezt a tudást kollégáikkal, beszállítóikkal, a vásárlókkal, a fogyasztókkal és diákokkal is megoszthatják. A program 2012. júliusi indulása óta 3800 munkatárs vált fenntarthatósági nagykövetté 70 országban, és 36000 diákot érték el a programmal 37 országban.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
méz | Revolut | juttatás | Baron | villanyszerelés | műszaki pálya | Knorr-Bremse | hajmaszk | frizura | utalvány | család | Green Pledge | póló | ajándék | olasz divat | szobanövény | coaching | SNPR Store | Pesterzsébeti Mentőállomás | immunrendszer | E.ON | CBD olaj | bankszámla | kaputelefon
|
PARTNEREINK
|