SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Média | Előfizetői növekedés a UPC Directnél


UPC: Előfizetői növekedés a UPC Directnél
Országos | 2015-02-12 11:00 | WELL PR Agency



Sikeres évet zárt a műholdas tévészolgáltató.

A UPC DTH, Közép- és Kelet-Európa műholdas televíziós szolgáltatója, amely hazánkban UPC Direct márkanéven szolgáltat, 2014 elején 25,6%-os piaci részesedéssel rendelkezett a hazai, vezeték nélküli TV-szolgáltatók között.

A helyezés ellenére sikeres évet könyvelhet el a UPC Direct, mivel 3,95%-os előfizetői szám növekedést produkált az év folyamán, ezáltal a legnagyobb előrelépést tette a szolgáltatók között az összességében telített vezeték nélküli TV-piacon. Ezzel 2014 decemberének végére az egyetlen olyan műholdas tévészolgáltató lett, aki ezen a piacon növelni tudta részesedését, elérve így a 27%ot -áll a vállalati kommünikében.

13 csatornával bővített

A 2014-et szolgáltatásbővítéssel kezdte a cég, azzal hogy márciusban hat új csatornát vezetett be. Az ismeretterjesztő filmeket (DaVinci Learning), a divatot (Fashion TV), az autós műsorokat (Auto Motor Sport Channel) és küzdősportokat (Blackbelt TV), valamint a törvényszéki nyomozásokat (Investigation Discovery) kedvelő nézők élvezhetik az új csatornákat. Az M3 Anno bevezetésével pedig a '60-as, '70-es és '80-as évek legszebb és legfontosabb pillanatit élhetik át újra, akik nosztalgiára vágynak. A hat televíziós adó mellé egy 10 féle zenei tematikát felsorakoztató audio csatorna is bekerült a kínálatba a Music Choice szolgáltatásával.

A világ egyik vezető pénzügyi és üzleti hírcsatornáját, a CNBC-t áprilistól nézhetik az előfizetők. A nyarat követően, szeptembertől az HBO előfizetők örülhettek, hiszen az HBO GO online filmtárral azonnali és korlátlan hozzáférést kaptak az HBO csatornák exkluzív műsorkínálatához.

Októberben újabb csatornabővítés következett három rég várt résztvevővel: Nick Jr., Comedy Central Extra és Paramount Movie Channel. A zenerajongók sem szenvedtek hiányt, hiszen novemberben a Mooz Dance és Mooz Dance HD is a kínálat részévé vált. A UPC Direct év végére is tartogatott csatornabővítést, amikor a karácsonyi filmekre készülve meglepte előfizetőit a FilmBox Extra csatornával, a FilmBox Pak prémiumcsomag részeként.

Hotelek a középpontban
A cég a szállodaipar számára bemutatta a hotel TV szolgáltatását, amely egyéni igényekre szabható, az ország bármely részén elérhető és egyszerűen üzembe helyezhető. Emellett a UPC Direct smart kártyája többféle hotel TV rendszerrel kompatibilis, a csatornakínálat pedig könnyedén bővíthető.

Mi várható 2015-ben?

A fejlesztések 2015-ben is folytatódnak az új megrendelés kezelő rendszer bevezetésével, amely az értékesítők és a fogyasztók szempontjából egyaránt előnyös lépésnek számít. Egyszerűbb, gyorsabb lesz az új megrendelések rögzítésének folyamata, és átláthatóbbá válik az ajánlati struktúra. Az év végén a cég weboldala is megújult, korszerűbbé vált, melynek köszönhetően a jövőben további innovatív funkciók bevezetésére is lehetőség nyílik.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!