SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Női célközönségű boltot nyit a Disney Tokióban


Japantoday: Női célközönségű boltot nyit a Disney Tokióban
Külföld | 2015-02-05 13:45 | N4b



A márka nagyon népszerű a japán gyerekek körében, de mostanra több olyan generáció nőtt fel, amely a gyerekkort hátrahagyva is kötődik hozzá.

Ennek szellemében nyílik egy olyan Disney Store a japán fővárosban, amely a felnőtt nők igényei szerint lett kialakítva - olvasható a JAPANTODAY-en. Az üzlet egy tavasszal nyíló plázában kapott helyet.

A felnőtteket célzó pozícionálás tetten érhető lesz a bolt színvilágán, amely sokkal visszafogottabb lesz, mint a játékboltok nagy részében. A polcokon pedig műanyag játékok helyett ékszerek, táskák és okostelefon-kellékek lesznek.

Az üzletnyitást számos korlátozott mennyiségben elérhető termék kínálatba helyezésével igyekszik vonzóvá tenni a vállalat.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!