|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Női célközönségű boltot nyit a Disney Tokióban
KERESKEDELEM
Japantoday: Női célközönségű boltot nyit a Disney Tokióban
Külföld | 2015-02-05 13:45 | N4b
A márka nagyon népszerű a japán gyerekek körében, de mostanra több olyan generáció nőtt fel, amely a gyerekkort hátrahagyva is kötődik hozzá. Ennek szellemében nyílik egy olyan Disney Store a japán fővárosban, amely a felnőtt nők igényei szerint lett kialakítva - olvasható a JAPANTODAY-en. Az üzlet egy tavasszal nyíló plázában kapott helyet. A felnőtteket célzó pozícionálás tetten érhető lesz a bolt színvilágán, amely sokkal visszafogottabb lesz, mint a játékboltok nagy részében. A polcokon pedig műanyag játékok helyett ékszerek, táskák és okostelefon-kellékek lesznek. Az üzletnyitást számos korlátozott mennyiségben elérhető termék kínálatba helyezésével igyekszik vonzóvá tenni a vállalat.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
lakáskiadás | emeletes ágy | méz | grill | informatikai eszközök | Airbnb | lámpa | elektromos kerékpár | Fóliázás | Olaszország | motor | textíliák | sport | jégkorong | gyerekszoba | olasz divat | játékpiac | coaching | család | E.ON | terasz | Bridgestone Tatabánya | dekoráció | építőipar
|
PARTNEREINK
|