|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Rendezvény | Díjeső és gálaest a Budapest Airport partnereinek
RENDEZVÉNY
Budapest Airport Zrt.: Díjeső és gálaest a Budapest Airport partnereinek
Budapest | 2015-01-30 21:52 | Budapest Airport Zrt.
20 különböző kategóriában adtak át elismerést légitársasági és kereskedelmi partnereknek, valamint repülőtéri szolgáltatóknak a Budapest Airport hagyományos éves gálaestjén. Az exkluzív rendezvényközpontként működő 1. Terminál központi termét megtöltötték csütörtök este a Budapest Airport 8. alkalommal megrendezett éves díjátadó és gálavacsorájára érkező vendégek, köztük a magyar légiközlekedés képviselői, repülőtéri kereskedelmi partnerek, hatóságok, utazási irodák, valamint kormányzati tisztségviselők és a szakmai sajtó jeles képviselői. A budapesti repülőtér rekord évet zárt 2014-ben az utasforgalmi számok alapján, ami az iparági szereplők közös erőfeszítéseinek is köszönhető. Az esemény jó alkalom arra, hogy a repülőteret üzemeltető Budapest Airport kifejezze elismerését üzleti partnereinek az elért eredményekért. 2014-ben a Budapest Airport termináljain összesen 9,15 millió utas fordult meg, ami jelentős, 7,5 %-os növekedést jelent egy év alatt. A légitársaságok átlagos ülés kihasználtsági mutatója (az ún. load factor) szintén rekord szintre, 79 %-ra emelkedett, ami jól mutatja a turisták és az üzleti utazók folyamatosan fokozódó érdeklődését Magyarország, illetve Budapest iránt. A Budapest Airport légiközlekedési szakembereinek előzetes előrejelzései 2015-re további növekedést vetítenek elő, akár 9,6 millió utast is meghaladó szintre. "Minden elismerésünk a most díjazott partnereinknek a remekül végzett munkájukért. Meg kell jegyeznem, hogy a hazai légiközlekedés valamennyi szereplőjének kijár a dicséret, hiszen az ő erőfeszítéseik és teljesítményük köszön vissza a repülőtér 2014-es rekordszintű eredményeiben." - mondta el Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója. Hozzátette: "Várakozásaink szerint 2015. is rekord év lesz, elsősorban a jelentős ütemben növekvő turizmusnak köszönhetően. Mindez arra sarkallja légitársasági és kereskedelmi partnereinket, hogy tovább fejlesszék vagy bővítsék szolgáltatásaikat, ezzel biztosítva az utasoknak kellemes és felejthetetlen élményt Budapesten. Minden feltétel adott ahhoz, hogy az utasforgalomban idén is lépjünk egyet felfelé, ami a magyar turizmus és az egész gazdaság javát szolgálja."
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
táplálékkiegészítő | E.ON | kutya | Profession.hu | mérnök | visszajelzés | marketing | home office | frissdiplomás | Föld bajnokai pályázat | napelempark | vállalkozás | állásjelentkezés | takarítás | ebédházhozszállító | Mol | Prima Primissima | REGIO JÁTÉK | BMW | Euromoney | szilva | CIB Bank | álláskeresés | szülési szabadság
|
PARTNEREINK
|