SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Karrier | Új vezetőket nevezett ki a BMW Group


BMW: Új vezetőket nevezett ki a BMW Group
2015-01-23 10:04 | BMW



A bajor autógyártó új alelnököt, marketingvezetőt, márkavezetőt és importőr piacokért felelős vezetőt bízott meg.

2015 március 1-jétől Peter van Binsbergen lesz a BMW Group Németország értékesítésért és marketingért felelős alelnöke. A 47 esztendős gépészmérnök jelenleg a BMW Group és a Brilliance China Automotive Holdings Limited közös kínai vállalkozása, a BMW Brilliance Automotive értékesítésért és marketingért felelős vezetője.

Karrierje immáron több mint 20 évvel ezelőtt kezdődött a BMW Group-nál, kezdetben terméktervezésért, marketingért és értékesítésért felelős vezető beosztásokat töltött be a BMW dél-afrikai régiójában. Ezt követően a BMW Japán marketing-igazgatója volt, majd a BMW Group müncheni központjába került, ahol az értékesítési hálózat fejlesztéséért felelős részleget és a BMW Group "Future Retail" jövőbeni kiskereskedelmi programját vezette.

Jochen Goller veszi át Kínában a BMW Brilliance Automotive közös vállalkozás kibővített, értékesítésért és marketingért felelős vezetői feladatait. A 48 éves vezető, aki 2013 óta állt a Mini márka élén, átfogó tapasztalatokkal érkezik vissza Kínába, hiszen a BMW Group-nál befutott 15 éves karrierje kezdetén Jochen Goller a BMW Kína marketingért felelős vezetője volt. Ezután tért vissza Európába, ahol Nagy-Britanniában és Írországban a MINI márkáért felelős vezető pozíciót töltötte be, mielőtt 2013-ban a MINI vezetője lett.

2015 március 1-jétől Sebastian Mackensen veszi át a Mini márka vezetői feladatait. A 43 éves szakember 2013 októberében csatlakozott a BMW Group-hoz a Mini értékesítési vezetőjeként. Ezt megelőzően, üzleti adminisztrációs tanulmányai után Sebastian Mackensen Németországban és külföldön egyaránt az autóipar prémium szegmensében szerzett széleskörű értékesítési tapasztalatot.

Bernard Kuhnt veszi át 2015. március 1-jétől a BMW Group importőr piacaiért felelős vezetői feladatokat. A 47 esztendős szakember a Jaguar Land Rover európai értékesítésért felelős vezetője volt, miután sokéves tapasztalatot szerzett az autóipar globális piacain. Új pozíciójában Bernard Kuhnt több mint 80 országban lesz felelős a BMW Group értékesítéséért.

A központi marketing részlegen belül Uwe Dreher veszi át a BMW márka, illetve a BMW i és a BMW M almárkák marketingvezetői feladatait 2015. április 1-jétől. A 40 éves vezető jelenleg a BMW nagy-britanniai marketing-feladataiért felelős. Uwe Dreher ezt megelőzően a BMW i almárka bevezetésével és a BMW i3 piaci debütálásával kapcsolatos marketing kommunikációért volt felelős.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!