|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Karrier | Új vezetőket nevezett ki a BMW Group
KARRIER
BMW: Új vezetőket nevezett ki a BMW Group
2015-01-23 10:04 | BMW
A bajor autógyártó új alelnököt, marketingvezetőt, márkavezetőt és importőr piacokért felelős vezetőt bízott meg. 2015 március 1-jétől Peter van Binsbergen lesz a BMW Group Németország értékesítésért és marketingért felelős alelnöke. A 47 esztendős gépészmérnök jelenleg a BMW Group és a Brilliance China Automotive Holdings Limited közös kínai vállalkozása, a BMW Brilliance Automotive értékesítésért és marketingért felelős vezetője. Karrierje immáron több mint 20 évvel ezelőtt kezdődött a BMW Group-nál, kezdetben terméktervezésért, marketingért és értékesítésért felelős vezető beosztásokat töltött be a BMW dél-afrikai régiójában. Ezt követően a BMW Japán marketing-igazgatója volt, majd a BMW Group müncheni központjába került, ahol az értékesítési hálózat fejlesztéséért felelős részleget és a BMW Group "Future Retail" jövőbeni kiskereskedelmi programját vezette. Jochen Goller veszi át Kínában a BMW Brilliance Automotive közös vállalkozás kibővített, értékesítésért és marketingért felelős vezetői feladatait. A 48 éves vezető, aki 2013 óta állt a Mini márka élén, átfogó tapasztalatokkal érkezik vissza Kínába, hiszen a BMW Group-nál befutott 15 éves karrierje kezdetén Jochen Goller a BMW Kína marketingért felelős vezetője volt. Ezután tért vissza Európába, ahol Nagy-Britanniában és Írországban a MINI márkáért felelős vezető pozíciót töltötte be, mielőtt 2013-ban a MINI vezetője lett. 2015 március 1-jétől Sebastian Mackensen veszi át a Mini márka vezetői feladatait. A 43 éves szakember 2013 októberében csatlakozott a BMW Group-hoz a Mini értékesítési vezetőjeként. Ezt megelőzően, üzleti adminisztrációs tanulmányai után Sebastian Mackensen Németországban és külföldön egyaránt az autóipar prémium szegmensében szerzett széleskörű értékesítési tapasztalatot. Bernard Kuhnt veszi át 2015. március 1-jétől a BMW Group importőr piacaiért felelős vezetői feladatokat. A 47 esztendős szakember a Jaguar Land Rover európai értékesítésért felelős vezetője volt, miután sokéves tapasztalatot szerzett az autóipar globális piacain. Új pozíciójában Bernard Kuhnt több mint 80 országban lesz felelős a BMW Group értékesítéséért. A központi marketing részlegen belül Uwe Dreher veszi át a BMW márka, illetve a BMW i és a BMW M almárkák marketingvezetői feladatait 2015. április 1-jétől. A 40 éves vezető jelenleg a BMW nagy-britanniai marketing-feladataiért felelős. Uwe Dreher ezt megelőzően a BMW i almárka bevezetésével és a BMW i3 piaci debütálásával kapcsolatos marketing kommunikációért volt felelős.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Magyar Vöröskereszt | fenntartható önkormányzat | táp | Palladio Orchestra | Auchan | szilveszter | utazás | Okostelefon | magyarok | karácsony | macskák | kutyák | Varnus Xaver | K&H | álláskeresés | CV | Virsli | lemezhajlítás | Rhoda Scott | fémipar | kert | cafeteria | Bad Kleinkirchheim | pezsgő
|
PARTNEREINK
|