SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Ráncfelvarrás a Burger Kingnél


Médiainfo: Ráncfelvarrás a Burger Kingnél
Külföld | 2015-01-21 13:58 | N4b



Teljesen újraszabja vizuális arculatát a gyorsétteremlánc. A cél, hogy mind a márka, mind az egyes termékek erősebben kapaszkodjanak meg a fogyasztók fejében.

A márka színvilágában a zöld az összetevők frissességét szimbolizálja, a narancs és a piros a lángot, a barna pedig a húst - áll a W&V-n. Az első változtatások már meg is történtek tavaly decemberben. A német-ajkú országokban zajló kampány részeként a BTL-ért felelős Setup ügynökség 350 terméket fotózott újra.

Ezzel egy időben új DOOH kampányt indított a lánc a Lipcsei Főpályaudvaron, ahova egy interaktív automatát állítottak. A kiállított automata interaktív képernyője érintőképernyős felületen kérdezi meg a járókelőket, hogy szeretik-e a frissen grillezett ételeket? Ha valaki az igent választotta, komoly láncreakciót indított el. Minderről egy reklámfilm is készült.

A kampány a Grabarz & Partner munkája, a projektért pedig a vállalat közép-európai marketing irodáját vezető Chris Bauer felel.









TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!