SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | DM/Promóció | Téli kampányt indított a repülőtér


Budapest Airport Zrt.: Téli kampányt indított a repülőtér
2015-01-21 09:01 |



Rázzuk fel a repülést is a téli tespedtségből - ezzel a céllal indított különleges kampányt és nyereményjátékot a Budapest Airport.

Mivel a január és a február amúgy is a legkevésbé forgalmas időszak a légiközlekedésben, a Budapest Airport a légitársaságokkal és más repülőtéri partnerekkel összefogva rendkívül izgalmas uticélok választékával bombázza azokat, akik készek pár napra hátat fordítani a zimankónak.

Már egy kis környezetváltozás, három-négy nap vagy hosszabb hétvége egy távoli városban
kiválóan alkalmas arra, hogy feloldja a téli monotóniát. Ezen a felismerésen alapszik a Budapest Airport különleges, utazásra csábító kampánya és a hozzá kapcsolódó nyereményjáték, amelyben december közepétől február végéig különféle desztinációkra csábítják a potenciális utasokat. Az online felületeken (www.bud.hu, BUD-facebook) futó kampányban izgalmas városokba, országokba lehet eljutni, ha valaki gyorsan és határozottan lecsap a kínálkozó lehetőségekre.

A decemberben indult nyereményjátékban az Air France-szal Párizs Charles de Gaulle
repülőterére lehetett eljutni, a francia főváros egyébként is stabilan feljött a második helyre a budapesti repülőtér legnépszerűbb küldő desztinációi között. Február elején még egy lehetőség kínálkozik eljutni a Fény Városába a nyereményjátékkal; ekkor a Ryanair áll majd elő kihagyhatatlan utazási ajánlatokkal Párizs beauvais-i repülőterére. Ezen a héten Európa Zöld Szigete, vagyis Írország a slágertéma, az Aer Lingus légitársaság jóvoltából, és ugyancsak januárban a Transaviával Rotterdamba lehet elrepülni, ha valaki jól válaszol és kedvez neki szerencse is a sorsolásnál.

A Budapest Airport a szokásos téli kampányt még "megfejelte" a fenti online nyereményjátékkal is: a repülőtéren repülőjegyet sorsolnak ki azok között, akik négy kérdéssre helyesen válaszoltak egy-egy desztinációval kapcsolatban. A fentiek mellé a nyereményjátékba bekerül február végén a török Pegasus Airlines, amelynek járatával Isztambulba lehet eljutni. A téli kampány ideje alatt a Budapest Airport kár 70 %-os engedményt ad minimum 3 napos foglalás esetén a Terminál parkoló áraiból, az akcióban résztvevők az ún. fast track vouchernek köszönhetően kihagyhatják a sorban állást az utasbiztonsági ellenőrzésen és a repülőtéri kereskedelmi partnerek az adott városra/desztinációra jellemző árukból állítottak össze speciális promóciós csomagot az utasok számára.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!