|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Támogatás | Az ALDI 600 000 forinttal támogatja a Magyar Rákellenes Ligát
TÁMOGATÁS
![]()
Aldi: Az ALDI 600 000 forinttal támogatja a Magyar Rákellenes Ligát
2014-11-28 09:40 |
Másodszor vett részt az áruházlánc a mellrák elleni küzdelmet támogató Go Pink akcióban. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2013 után már másodszor vett részt a mellrák elleni küzdelmet támogató Go Pink kezdeményezésben, amely során az ALDI és az áruházláncban vásárlók közösen támogatták a Magyar Rákellenes Ligát. Világszerte október az emlőrák elleni fellépés hónapja. Ebben az időszakban a kezdeményezés szimbólumának számító rózsaszín szalagok, díszek, épületvilágítások üzenik az érintetteknek: az idejében felismert mellrák jó eséllyel gyógyítható! Ehhez elengedhetetlen a megelőzés, az egészséges, mértéket tartó táplálkozás, a rendszeres, legalább heti háromszori mozgás és a mindennapi stressz helyes kezelése. Ezen kívül a hölgyeknek kifejezetten ajánlott részt venni a rendszeres szűrővizsgálatokon, illetve az emlő önvizsgálata is életet menthet, hiszen minél előbb felismerik az elváltozást, annál korábban kezdődhet meg a gyógyítás. Az ALDI a tavalyi év során már részt vett a Go Pink kezdeményezésben: az áruházlánc polcain kapható volt a BioFungi cég által gyártott, rózsaszín tálcán kínált gomba, amelynek minden eladott tálcája után a BioFungi 5 forinttal támogatta a Magyar Rákellenes Ligát, míg az ALDI saját hozzájárulásaként ezt az adományt megduplázta. 2013-ban az ALDI az akció révén 500 000 forintos adományt adott át a Magyar Rákellenes Ligának, ebben az évben a vásárlóknak köszönhetően a tavalyinál 20 százalékkal magasabb összeg gyűlt össze: az áruházlánc 600 000 forinttal támogatja a segélyszervezetet. "Az ALDI a Go Pink akció során egy fontos társadalmi ügy mellé állt: a magyar hölgyeket, a családanyákat érintő betegség leküzdése és elkerülése mindannyiunk közös érdeke. Áruházláncunk a Magyar Rákellenes Liga számára nyújtott adománya révén azt a célt kívánja támogatni, hogy a nagyobb társadalmi tudatosságnak, a szűréseken történő magasabb arányú részvételnek köszönhetően minél kevesebb magyar háziasszonynak kelljen megküzdenie ezzel a daganatos betegséggel" - mondta Székács Tibor, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Virsli | lemezhajlítás | CV | Magyar Vöröskereszt | pezsgő | táp | étterem | tudás | Okostelefon | Varnus Xaver | Játék | kutyák | telefontok | Iskolaszer | társ | álláskeresés | karácsony | fémipar | Rhoda Scott | fenntartható önkormányzat | Auchan | K&H | macskák | menstruáció
![]() |
PARTNEREINK
|