SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Támogatás | Az ALDI 600 000 forinttal támogatja a Magyar Rákellenes Ligát


Aldi: Az ALDI 600 000 forinttal támogatja a Magyar Rákellenes Ligát
2014-11-28 09:40 |



Másodszor vett részt az áruházlánc a mellrák elleni küzdelmet támogató Go Pink akcióban.

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2013 után már másodszor vett részt a mellrák elleni küzdelmet támogató Go Pink kezdeményezésben, amely során az ALDI és az áruházláncban vásárlók közösen támogatták a Magyar Rákellenes Ligát.

Világszerte október az emlőrák elleni fellépés hónapja. Ebben az időszakban a kezdeményezés szimbólumának számító rózsaszín szalagok, díszek, épületvilágítások üzenik az érintetteknek: az idejében felismert mellrák jó eséllyel gyógyítható! Ehhez elengedhetetlen a megelőzés, az egészséges, mértéket tartó táplálkozás, a rendszeres, legalább heti háromszori mozgás és a mindennapi stressz helyes kezelése. Ezen kívül a hölgyeknek kifejezetten ajánlott részt venni a rendszeres szűrővizsgálatokon, illetve az emlő önvizsgálata is életet menthet, hiszen minél előbb felismerik az elváltozást, annál korábban kezdődhet meg a gyógyítás.

Az ALDI a tavalyi év során már részt vett a Go Pink kezdeményezésben: az áruházlánc polcain kapható volt a BioFungi cég által gyártott, rózsaszín tálcán kínált gomba, amelynek minden eladott tálcája után a BioFungi 5 forinttal támogatta a Magyar Rákellenes Ligát, míg az ALDI saját hozzájárulásaként ezt az adományt megduplázta. 2013-ban az ALDI az akció révén 500 000 forintos adományt adott át a Magyar Rákellenes Ligának, ebben az évben a vásárlóknak köszönhetően a tavalyinál 20 százalékkal magasabb összeg gyűlt össze: az áruházlánc 600 000 forinttal támogatja a segélyszervezetet.

"Az ALDI a Go Pink akció során egy fontos társadalmi ügy mellé állt: a magyar hölgyeket, a családanyákat érintő betegség leküzdése és elkerülése mindannyiunk közös érdeke. Áruházláncunk a Magyar Rákellenes Liga számára nyújtott adománya révén azt a célt kívánja támogatni, hogy a nagyobb társadalmi tudatosságnak, a szűréseken történő magasabb arányú részvételnek köszönhetően minél kevesebb magyar háziasszonynak kelljen megküzdenie ezzel a daganatos betegséggel" - mondta Székács Tibor, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!